Gå til innhold

Ikke denne gangen heller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR, og det blir ikke baby i november. Da får vi satse på julegave. Går nå inn i 28 pp. Akkurat nå hater jeg kroppen min og den forbaskede TR. Dette er fryktelig tøft og jeg vet ikke om jeg orker å prøve noe mer. Jeg har et barn på 3 år som ble til etter 8 pp. Hvorfor tar det så lang tid nå. Har begynt hos akupunktur, så får vi se om det hjelper. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Synes veldig synd på meg selv akkurat nå. Snufs snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå så jeg at du hadde flere innlegg her, og da fikk jeg jo svar på spørsmålene mine:) Huff, det er så trasig at tr kommer hver bidige mnd. Vet akkurat hvordan du har det selv om vi ikke har like mange pp bak oss. En form for depresjon hver gang tr kommer..

Skrevet

Jeg føler så utrolig med deg...Er så ufattelig urettferdig at noen må jobbe så lenge for å få det til å klaffe! Jeg og mannen min er kun på vei inn i vår 3 pp etter p-pille slutt i starten av desember, og jeg blir like skuffa hver gang TR kommer. Så jeg skjønner utrolig godt at du som har ventet såå lenge synes dette er vanskelig! Men har dere vært på utredning? Siden dere har holdt på såpass lenge er det kanskje greit?

Sender en stooooor varm klem!!!

Skrevet

tröste tröste klemmer til deg (",)

ikke lett det noen av oss her inne går i mellom og man kjenner vel at man har lyst til og gi opp.... det er lov og syntes synd på seg selv når vi får disse smellene våre... men derfor er det ozo viktig at vi får ut vår frustrasjon ... så de mennene våre kan få litt fri og vi jenter kan stötte hverandre her inne(",)

sender deg masse store tröste klemmer.. å vet hvordan du har det....

klem(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...