Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Søkte på følsomhet og G-tester og fant denne http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm Noen her som har prøvd New Generation eller KenWa? De skulle jo være mye mer sensitive.
Fullrulle86 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg forsto det som at de to testene var MINST følsomme jeg...
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 De to testene hadde en følsomhet på 10 mIU/ml mens CB har på 25 mIU/ml. Dvs. at disse testene trenger du å ha produsert mindre HCG før de reagerer enn f.eks. på CB. Altså, mer sensitiv. Det jeg egentlig lurer på er om noen har prøvd dem, og om de er fornøyde
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Det dumme med de mest følsomme testene er at de kan slå ut på en forsinka mens, altså at egget ble befrukta, men gikk til grunne likevel.
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Ahhh. Det tenkt jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå