Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille prikk er skikkelig i gang her nede! Er ca 16 uker nå, så det er jo på ingen måte vondt eller plagsomt, bare deilig og spennende!!

Jeg kjente til og med et spark på utsiden av magen! Trodde det var litt tidlig, jeg, men det var virkelig ikke tvil. Den traff nok akkurat :)

Er alene hjemme, så jeg måtte bare dele med noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såå morsomt da!!

Har nettopp kjent spark jeg også - det er bare helt ubeskrivelig! Har enda ikke kjent på utsiden, men det kommer vel. Samboer gleder seg stort til han kan kjenne han også.

Skrevet

Åh, jeg gleder meg også kjempemasse til kjæresten kan kjenne!

Tror nok bare det var flaks at jeg kjente det på utsiden nå, han må nok vente enda en god stund vil jeg tro :)

Skrevet

Åjj så spennende!! :D Er 16 uker nå jeg og, men (tror) ikke jeg har kjent noe spesielt enda..Har jo nesten ikke mage heller da så.. Begynner å bli utålmodig jeg! :/

Er dette din første graviditet elr? :)

Skrevet

Nei, dette er min andre, så jeg vet jo virkelig hva jeg kjenner etter. Veldig lett å forveksle med luft om man ikke har kjent det før :)

Da jeg var gravid første gang, fant jeg ut at det var babyen da "luftboblene" var på midten av magen, ikke på siden der tarmene ligger! :)

Fikk ikke mage før på denne tiden med nr én.

Skrevet

jeg er og nesten i uke 16 og har de siste dagene kjent bebisen innimellom, har vært såpass at både jeg og mannen min har kjent det utenpå magen. Trodde først det måtte være noe annet, for jeg trodde og det var for tidlig, men ser jo her inne at enkelte kjenner det såpass tidlig. Veldig alright at mannen min og har fått kjent det for frem til nå har han jo bare sett ei kone som har liggi å spydd i 10 uker og vært i mindre godt humør! Og så får vi et litt anna forhold til det, for de 10 ukene har vært tøffe for meg som aldri har vært noe særlig dårlig i det hele tatt. Begynte nesten å angre her, men så kjenner vi altså dette og da blir man jo litt salig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...