Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Kjenner dere stikkinger om menssmerter i magen heletiden? Eller kan det gå dager da dere ikke kjenner noe i det heletatt. Har hatt noen perioder med en del mensvondt og stikkinger, men i de siste 5 dagene har jeg nesten ikke kjent noe i magen i det heletatt. Føler meg gravid, er jo trøtt som en strømpe. Men er det flere som har det sånn?
Mammsn er klar<3 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Er i uke 16 nå, men har kjent stikninger ol en go stund ja.. Trenger vel ikke å kjennes hver dag, så høres jo normalt ut at d går dager uten at du kjenner noe..sånn var/er d hos meg og:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Takk for svar polyanna og kartet <3. Ja regner med at alt er i orden. Var på ul på mandag og alt så bra ut. Bare ikke vant til å ha så mange " fine" dager etter hverandre.-.. Blir jo bekymret for alt. Har man litt vondt blir jeg bekymret for det og motsatt he he.. Masse lykke til videre til deg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå