Gå til innhold

Hadde du som gravid malt 2-3 kvm med vannbasert maling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fristet til å gjøre det.

Kan liksom ikke tro det skal være så farlig?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Malte masse som, gravid jeg, er da ikke så utrolig krise...kan ikke se for meg at det er farligere enn å gå langs en sterkt traffikert vei med eksos og dritt ;)

Skrevet

Jeg mala både kjøkkenet og et soverom sammen med samboer mens jeg var gravid. Kjøkkeninnredninga mala vi tilogmed med oljebasert...

Jenta mi er nå 11 mnd å så frisk å fin å stor å flott at du aner ikke,hehe.

Vi lufta godt, å holdt ikke på i timesvis i gangen da, tok litt og litt =)

Skrevet

uaktuell problemstilling, var så syk at jeg ikke hadde klart det om jeg så hadde villet....

sjekk hva som står på spannet og bruk ev maske!

Skrevet

Pusset opp en hel leilighet mens jeg gikk gravid med 1mann. Malte alt, bortsett fra det som skulle males med oljemaling.

Han er VELDIG frisk og rask idag.......

Lillesøster var også med på en opppussingsrunde mens hun lå i magen.

Skrevet

Nei, hadde ikke gjort det. Malte når jeg var gravid med eldstemann og han fikk både det ene og det andre. Gjorde det ikke med de andre to og de er friske:)

Tilfeldigheter kanskje, ja, men ingen kan bevise det:s

Skrevet

Har malt gangen her.. Med vannmaling.. Sense malingen skal jo kunne brukes uten problemer.. =)

Skrevet

Hadde gjort det, og gjorde det.

Skrevet

Kan ikke bruke Sense, da jeg må brukle den som er brukt fra før....ellers må jeg male myyyyyyeee.

Tar "sjansen" jeg. Er jo ikke mange minutter det er snakk om

Skrevet

jeg malte med vannbasert maling da jeg var høygravid. vi var under et ekstremt tidspress for å få leiligheten innflyttbar, så jeg måtte bare. malte heldigvis ikke så mye, og jeg holdt meg unna den oljebaserte malingen. fikk da en frisk og rask gutt jeg :) bare pass på å lufte godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...