bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 for noen år siden hadde jeg et forbrukslån på 17.000 som gikk til inkasso. for 2 år siden betalte vi det ned (trodde vi) så gikk det et år og jeg fikk ny regning på 17.000. hadde ikke fått en eneste purring på det året. da vi ringte viste det seg at det sto igjen 7000. vi er sikker på at vi betalte det. nå har det gått et år og jeg har ikke hørt noe mer, før jeg plutselig har fått ny regning på 17.000. hallo? jeg skjønner virkelig ingenting
Tia med 2 ♀ Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Har du betalt fr akonto for da kan du snakke med banken og finne betalinga i deres system. Høres ut som de var veldig rotete selv hvis de på et år ikke sender regning eller noe og så plutselig skal ha 10 000kr ekstra. ville nok sett på det før jeg betalte ja.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hvilket inkasso selskap er dette da?? Og om du betalte fra konto så kan du gå inn og sjekke kontoutskriftene .. Skriv ut alle papirene det gjelder og ring de..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2009 det er lindorff. er samboeren min som har betalt, så jeg må få han til å sjekke i sin nettbank. men har de lov til å legge på 10.000 i gebyrer og sånt når jeg ikke har fått en eneste purring av de?
WildPrincess Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Ring de og prat med de. Som regler går det ann å få ut et fornuftig svar fra de Selvom det ikke akuratt er de morsomste mennesken å prate med. Jeg har hatt mye styr med samboer sin gammel dritt... så har vært mye bort i de i den forbinnelse. Er du litt fortvila og viser at din intensjon er å rydde opp så er min erfaring at de er behjelpelig
mamarama og lille banan Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Lindorrf er et "stuerent" inkassoselskap, så de prøver nok ikke å svindle deg Men det hørtes ut som de har rotet noe fryktelig. Som noen sa lengre opp her, skaff bevis på betaling fra nettbanken. De har no gjort en feil, de kan ikke legge på ekstra 10 000 sånn plutselig. Framvis også dokumentasjon på den kommunikasjonen dere har hatt fram og tilbake med Lindorrf, hvis du fortsatt har e-post eller brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå