Gå til innhold

Forslag til guttenavn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til guttenavn? vil ikke ha noe gammeldags navn, og helst et dobbelnavn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Philip og Casper er fine navn, men ikke dobbeltnavn da;)

Skrevet

Hadde jeg fått en gutt ville jeg hatt William... Men her kommer det ei jente, gitt.. :)

Skrevet

Hadde jeg fått en gutt ville jeg hatt William... Men her kommer det ei jente, gitt.. :)

Skrevet

Vi hadde valgt Lucas eller Sander til guttenavn men kommer ei jente her også gitt:)

Skrevet

Lucas liker jeg også kjempegodt, men samboeren er litt mer skeptisk til dette navnet ;P william er også kjempefint, men det heter sønnen til søsteren min, så blir kanskje litt feil da :) men jeg får prøve å printe navnet Lucas inn i hodet på ham, kanskje han blir vant til det :)

Skrevet

Forresten synes jeg at Mattis er et veldig kult navn... :)

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for Hermann men her kommer en liten jente. Vi ville ha et litt gammelt orginalt navn som ikke alt for mange velger for tiden...tips til mjentenavn av samme sort??:)

Skrevet

Vi får gutt, og synes det med navn er så vanskelig.

men vi begge liker navnet Sander og Adrian. Så kanskje det blir en av de=)

Skrevet

vi får og gutt og det har ikke vært lett å finne navn, men våres skal hete daniel, var inne på sebastian, tobias, noah, mathias, julian, aksel. disse synes jeg er fine da. lykke til i jakten på navn, men et tips jeg fikk var at det ikke måtte være skjemmende for barnet eller en veldig rar kombinasjon, en skal tross alt rope på dette barnet i gata og da er det ikke kult når det blir større å ha et "rart" navn.

Skrevet

Pelle er jo super søtt!!!! Tobias, Jo, Akira, Ruben, Trym,,,,,,, Åh d fins så mange flotte gutte navn, Me får gutt, men d e mannen som ska bestemma navn :( Han ska ha et navn på T. Så lykke t t mg.....

Lykke klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...