Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig følelse!!!

Har ventet leeeeenge på dette (er 21 uker) og har lest om alle som har kjent fra uke 16!! Endelig er det min tur til å kjenne dette også!!!

JIPPI!!!

Og jeg har ultralyd på mandag og da får jeg vite om det er en liten gutt eller jente som sparker :) Livet kan jo ikke bli bedre enn dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt for deg!! Har bare kjent det noen uker jeg også(23 uker på vei), og det blir livligere for hver dag nå!!! :-)

Lykke til på ultralyd!! Tipper på jente! :-)

Skrevet

Gratulerer, er en herlig følelse =) Jeg begynte ikke å kjenne spark før i uke 23 ca jeg. Kjente litt bevegelser før dette,men ikke spark. Nå er jeg i uke 26 og det er nå jeg kjenner liv hver dag,og ordentlige spark.. Har morkaken på fremre vegg som gjorde at jeg kjente spark mye senere. Husker hvor stressa jeg var da jeg ikke hadde kjent en døyt i uke 20 når jeg så at så mange hadde kjent liv leenge før.. Men nå er det bare til å slappe av og nyte kontakten med babyen =) Lykke til =)

Skrevet

Jeg tror jeg faktisk kjente litt bevegelse inatt jeg og, er 20 uker idag og det var så rart, Jeg kjente liksom noen som trykket på magen min innifra...det må ha vært bebisen hva ellers.

Jeg regner med det, fordi alt annet jeg kjenner er pulsen min og den går jo jevnt og trutt, men hva jeg tror var barnet kom innimellom...hehe håper det var det jeg da, om ikke så høres det ut som det vi skje ganske snart uansett.

Moro med spark da twigsy :o)

Skrevet

det er kjempemoro..

hihi mange som tipper på jente for meg.. De sier at de ser det på magen min... Har egentlig ingen fornemmelse om hva det blir, men jeg håper på jente og samboer på gutt :)

Jeg lurte også på om det var unormalt å ikke kjenne liv enda så jeg ringte faktisk legen min for å spørre og han roet meg helt ned og sa at det var helt vanlig for førstegangsfødende.. Kjempesnill lege jeg har..

Åååå for en herlig helg :)

Skrevet

Jeg får gratulere deg på din tråd også, da! JA, det er helt herlig!! :D

Jeg er 2.gangs, så det er jo ikke uvanlig å kjenne liv allerede nå! Må bare legge det til :)

Lykke til med UL på mandag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...