Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 frøken rosa sluttet med bleie på dagtid og 5 bleiefrie og tørre netter!!! Hun er stolt og mamman og pappan er stolte, og storesøstrene imponert:-) Så idag skal vi ut og kjøpe nye truser. For det er såklart ekstrastas med truser nå:-) Hun står opp om morgenen og går ut på do selv. Og roper; "Nå tom det noen!!!" hihihi.... flinke flinke rosa:-)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hehehe,lille store frøken rosa =)) Utrolig at hun ble bleiefri så fort.Det har ingen av mine blitt. Håper det ble mange søte rosa truser på henne å =)) Superflink er hun!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Det ble rett og slett mange søte truser med prinsesser på:-) For det var de hun valgte selv:) Og gjett om det er stas. Alle som kommer innom her blir fortalt om at hun har sluttet med bleier og bruker tjuuser:-) Så nå har jeg rett og slett ingen bleiebarn mer - ganske behagelig:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Lucky you og flinke Rosa :-) Her er alt prøvet... ;-))) Seneste er Kiddy-Loo... Hun har tisset der ÉN gang! Jaja... Her går det bare i; "Baje tiss" når jeg spør om hun har bæsj i bleia... Og selvfølgelig når det passer MINST; "Mamma....BÆSJ" Og så ser hun av og til på meg, legger hodet på skakke og spør; "Mamma haj bæsj?" ;-))))))) Eeeeeh,nei....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Hihi, mamma haj bæsj:-)) Tror hun ble veldig inspirert da vi var i UK og hun så jentene til AllerhelstNorge gå på do og ikke bruke bleier:-) Da ville hun også være stoj jente:-) Har prøvd med potte og dosete i ministr. Men det funker faktisk best uten noe som helst med hun her. Rett og slett bare sitte på vanlige dosetet:-) For hun er nemlig STOJ!!!
♥Snulder Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Klabert hun er stor!!! Her funker det fantastisk med prinsesse-dosete! I råååååsa seff;=d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå