Gå til innhold

Nå er det faktisk 1 uke siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

frøken rosa sluttet med bleie på dagtid og 5 bleiefrie og tørre netter!!! Hun er stolt og mamman og pappan er stolte, og storesøstrene imponert:-)

Så idag skal vi ut og kjøpe nye truser. For det er såklart ekstrastas med truser nå:-) Hun står opp om morgenen og går ut på do selv. Og roper; "Nå tom det noen!!!"

hihihi....

flinke flinke rosa:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe,lille store frøken rosa =))

Utrolig at hun ble bleiefri så fort.Det har ingen av mine blitt.

Håper det ble mange søte rosa truser på henne å =))

Superflink er hun!!!

Skrevet

Det ble rett og slett mange søte truser med prinsesser på:-) For det var de hun valgte selv:) Og gjett om det er stas. Alle som kommer innom her blir fortalt om at hun har sluttet med bleier og bruker tjuuser:-)

Så nå har jeg rett og slett ingen bleiebarn mer - ganske behagelig:-)

Skrevet

Lucky you og flinke Rosa :-)

Her er alt prøvet... ;-))) Seneste er Kiddy-Loo... Hun har tisset der ÉN gang! Jaja...

Her går det bare i; "Baje tiss" når jeg spør om hun har bæsj i bleia... Og selvfølgelig når det passer MINST; "Mamma....BÆSJ"

Og så ser hun av og til på meg, legger hodet på skakke og spør; "Mamma haj bæsj?" ;-))))))) Eeeeeh,nei....

Skrevet

Hihi, mamma haj bæsj:-))

Tror hun ble veldig inspirert da vi var i UK og hun så jentene til AllerhelstNorge gå på do og ikke bruke bleier:-) Da ville hun også være stoj jente:-)

Har prøvd med potte og dosete i ministr. Men det funker faktisk best uten noe som helst med hun her. Rett og slett bare sitte på vanlige dosetet:-) For hun er nemlig STOJ!!!

Skrevet

Klabert hun er stor!!! Her funker det fantastisk med prinsesse-dosete! I råååååsa seff;=d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...