Gå til innhold

skyggestrek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag! Hadde el på dag 20 og er nå på dag 30. Det kom frem en svaaaaak skyggestrek (billig-stav). Hva betyr en skyggestrek egentlig? Har hørt at det ikke trenger bety at en er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, en strek er en strek:) Sier et forsiktig gratulerer, men jeg har hørt at man er gravid, selv om man kun ser en svak strek:) Hadde det selv, husker jeg, og var litt i tvil, men legen kunne bekrefte at det var graviditet

Skrevet

tør ikke helt slippe jubelen løs enda hehe... men takk takk:o) Jeg får teste igjen i morgen:o)

Skrevet

å nei du vær ikke sikker......på mange tester så må streken være like sterk eller sterkere farget enn test streken.

jeg spurte om det samme her inne seinest forrige uke og ble gratulert. jeg ble forsiktig optimistisk men skuffet da mensen kom neste dag.

les nøye på bruksanvisningen for din type test før du slipper jubelen løs.

Skrevet

Dette står i bruksanvisningen:

"Det betyr ikke noe hvilken strek som kom først til syne, eller om teststreken er svakere enn kontrollstreken."

Men jeg føler meg ikke no særlig gravid da, å har menssmerter så det holder! Men hååååper så inderlig:o)

Skrevet

Det er sikkert lurt å ikke glede seg for mye, men min lege sa at en strek er en strek.

Skrevet

andre som har peiling på skyggestreker?

Skrevet

Du er gravid, gratulerer så mye :0) På billig test er en strek en strek :0)

Skrevet

ikke for å ødelegge gleden men...

jeg har ALLTID testet blenda hvitt men denne pp har jeg hatt ikke mindre enn tre cb tester hvorav to av de med skygge strek og den tredje ble svaak blå tynn strek på!!!

ventet noen dager og tok en test av ett annet merke.blenda hvitt!:(

tok ny cb etter denne..heelt hvitt igjen... så det der strek er en strek trr ihvertfall ikke jeg tro på lengre før streken er tydelig blå og tykk...

var sikker på at nå endelig!!!men nei..dette var min kjedelige erfaring men for alt i verden det trenger ikke bety noe for ditt tilfelle!!:)

krysser fingrene for deg og håper du er kjempe gravid og ikke blir skuffet!!:)

Skrevet

huff da, det på ha vært veldig skuffende! Har hørt flere som har fått skyggestreker på cb, så jeg klamrer meg til troen på at billigtestene er annerledes:o)

Skrevet

håper det:) lykke til ihvertfall og hold oss oppdatert;)

Skrevet

Hei! Jeg er i samme situasjon i dag som deg. Tok en billig test (stav) i morges jeg også.. og fikk skyggestrek. Vi har prøvd i et år nå, og har aldri fått antydning til strek engang. Så jeg liker veldig godt utsagnet om at en strek er en strek. :) Håper på det beste, at tanta ikke kommer og at morgendagens strek er sterkere. Lykke til!

Skrevet

Eneste gangen jeg har fått skygge strek på billig test var da jeg var gravid..

Skrevet

Jeg sniker litt her inne fra 1. tri. Har vært her inne lenge, så jeg føler at jeg hører litt hjemme her ennå. Jeg er også blant dem som har blitt skuffet etter å ha fått skyggestrek på tester. Det har skjedd flere ganger, med billigtest(dessverre) og med vanig cb. Så for min del måtte jeg ha farge på streken for at jeg skulle være gravid... Vet at det er forskjellig, noen har bare hatt helt hvite tester, og vært gravid den dagen de fikk skyggestrek, sånn ar det altså ikke for meg.

Håper du er gravid!! Lykke til med videre testing...

Skrevet

Nå vil jeg ikke ødelegge noen forhåpninger her, men hvis streken er grå så er det en skyggestrek, og den skal regnes som negativ. Men siden det er så kort tid siden EL kan det godt bety at testen er på vei til å bli positiv, så det kan godt hende at du tester positivt om en dag eller to:) Hvis streken er rosa, så er den positiv uansett hvor svak den er. Masse masse lykke til!!!:)

Skrevet

Sist gang jeg ble gravid ( mistet) så fikk jeg en MEGA tydlig blå strek, som dannet krysset. Ikke noe form for svake i forkant.

Jeg tok en test for morro skyld i går, 6 dager før IKM, og etter nesten 10 min, kom det opp en svak, blå strek, under den vannrette linjen. Ikke over. Altså en halv strek, hehe... Jeg er jo litt optimist, og tør å håpe litt, men vet også at resultat etter opp mot 10 min kan være misvisende.

Tok en ny test i dag, og den var helt klart negativ. Så jeg vet ikke jeg, mulig den i går bare "glei litt ut" eller noe. Det var med vanlig CB.

Jeg har aldri testet så tidlig før, for jeg har ikke sett vitsen... Men jeg venter n å med neste test, ca den 18-19, så får jeg nok et mer reellt resultat. Men det er tydlig veldig ulike erfaringer med alle disse strekene, og jeg tror det uansett er lov å håpe, men være nøktern så ikke skuffelsen blir alt for stor. om det er mulig da :)

Lykke til alle jenter! Satser på klare, tydlige, utolkbare streker !!!

Skrevet

Takk for alle svar:o) Tør ikke glede meg for tidlig så tar en test i morgen tidlig også:o)

Skrevet

Hei folkens:o) Tok en ny billigtest i dag også. Den var veeeeldig svak, men i dag såg jeg at det var en lyyyyyse rosa strek i stedet for den gråe som var i går:o) Vurderer å kjøre ned på vaktapoteket å kjøpe en digital for tør liksom ikke tro det ennå heller!

Skrevet

Hei igjen! Hahaha, jeg må bare le nå jeg. Vi har presis den samme helga jeg og du. :) I dag var min strek litt sterkere, men definitivt rosa, i motsetning til i går da den var grå. Jeg skal ned på apoteket og kjøpe digital når det åpner klokka fem. :)

Skrevet

hehe så morsomt da! Min strek var ikke så mye sterkere men lyse rosa jaffal:o) Tenk viss vi er gravide da??? huff klarer ikke glede meg før en digital er kjøpt jeg heller! Skal sende mannen ned på apoteke i ettermiddag! Åpner 5 her også:o) Men trur jeg skal vente med å ta den til i morgen tidlig så jeg er sikker på å få rett resultat (viss jeg greier å vente da...):o)

Hold meg oppdatert da!!!!

Skrevet

En lys rosa strek er ikke en skyggestrek, det er en strek. Så du er nok gravid:)

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente.. å vi skal FAEN meg bli foreldre.. Vi er i sjokk! Og så sinnsykt glade. :D Endelig!

Dro og kjøpte en digital, og jeg vet at vi er over tiden, så vi tok den siden det står at de som er på mensendag kan teste når som helst på døgnet. Og det er det deiligste ordet jeg har sett i hele mitt liv. :) Håper inderlig av hele mitt hjerte at du får se det når du tar testen.

Skrevet

Å så kjempe gøy da. Gratulerer så mye og håper spiren klorer seg fast nå i 9 mndr:) Testa selv positiv for 3 dager siden og er helt i skyene;)

klemmiser

Skrevet

ÅÅÅÅÅ gratulerer! Så utrolig gøy da!!!!!! Ble ikke til at jeg kjøpte test i dag for mannen var å jobba å kom ikke hjem før apoteket var stengt! Men jeg har 1 billigtest igjen så jeg skal ta den i morgen tidlig å viss det er strek på den også så kjøper jeg en digital:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...