ellaaa Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 å väre sår i halsen men at det kjennes mer som en klump? jeg kjenner at jeg er litt sår men den klumpen er der hele tiden..vanskelig å svelge. har prövd litt te men det forsvinner ikke, det bruker å bli bedre med noe varmt å drikke ellers ved halsvondt. har hatt litt stikksmerter i öret i hele natt også og kjenner jeg er litt tett men den klumpen bekymrer meg..noen som har opplevd lignende?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg får stadig vekk sånn vond klump i halsen når jeg er forkjølet.. Aldri dratt til legen med noe sånt så hva det er vet jeg ikke.. Det er vel bare halsen som er litt hoven pga du er forkjølet..
ellaaa Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 ja, regner med det.. men det er så ubehagelig..har aldri hatt det för..får litt angst når jeg ikke kan svelge og klumpen kjennes der hele tiden liksom...gjör ikke saken bedre at jeg tenker på det hele tiden..ser at min hoster litt i dag og det surkler i brystet så det er kanskje en forkjölelse på gang hos oss begge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå