2 Hærligheter! Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Kom over det på en engelsk navneside.. Og vår 1 heter Ollie (tobias som mellomnavn) og visste ikke om jeg likte navnet Elio eller syntes det hørtes rart ut,hehe.. Hva synes dere jenter?
2 Hærligheter! Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2009 Come on da ) Noen må ha meninger om det,hihi..
Staark Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg synes det var rart. Det passer i rekken med andre "kallenavn"; theo, leo, milo, tilo, lias, thias...Jeg synes de blir for lite maskuline, og virker noe amputerte.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er enig med Staark... Klarer ikke helt å se på det som et fullstendig navn...
Lykke X 4 Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Meget uvanlig navn Men man kan bli vant med det. Fint er det
♥ anonym♥ Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 navnet var fint, men det er veldig likt ollie.
2 Hærligheter! Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2009 takk for svar Ja veldig spesielt..Når jeg leser det ser det fint ut,men uttaler jeg det høyt hører det litt snålt ut.. Men det er gøy med navn da )
Bare blåbær Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Synes ikke navnet var fint i det hele tatt. Det er min mening, og du ville jo ha meningen til folk i denne tråden. Sjønner heller ikke hvorfor folk på død og liv skal finne de mest rare navna til ungene sine heller.
2 Hærligheter! Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2009 Hehe,nei mye man ikke skjønner Noen liker rare navn,andre liker enkle navn,sånn er det! Ikke noe å irritere seg over vell? Bortkastet energi det vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå