Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Elio?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over det på en engelsk navneside..

Og vår 1 heter Ollie (tobias som mellomnavn)

og visste ikke om jeg likte navnet Elio eller syntes det hørtes rart ut,hehe..

 

Hva synes dere jenter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Come on da :)) Noen må ha meninger om det,hihi..

Skrevet

Jeg synes det var rart. Det passer i rekken med andre "kallenavn"; theo, leo, milo, tilo, lias, thias...Jeg synes de blir for lite maskuline, og virker noe amputerte.

Skrevet

 

Jeg er enig med Staark... Klarer ikke helt å se på det som et fullstendig navn...

Skrevet

Meget uvanlig navn :) Men man kan bli vant med det. Fint er det :)

Skrevet

navnet var fint, men det er veldig likt ollie.

Skrevet

takk for svar :)

 

Ja veldig spesielt..Når jeg leser det ser det fint ut,men uttaler jeg det høyt hører det litt snålt ut..

 

Men det er gøy med navn da :))

 

 

Skrevet

Synes ikke navnet var fint i det hele tatt. Det er min mening, og du ville jo ha meningen til folk i denne tråden.

 

Sjønner heller ikke hvorfor folk på død og liv skal finne de mest rare navna til ungene sine heller.

Skrevet

Hehe,nei mye man ikke skjønner :)

Noen liker rare navn,andre liker enkle navn,sånn er det!:)

 

Ikke noe å irritere seg over vell? Bortkastet energi det vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...