Gå til innhold

Har dere damer noen planer for lørdagen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i heimen ligger for øyeblikket mannen å sove, jeg sitte her inne og sønnen ser litt b.tv. Om litt skal sønnen og jeg dusje og fikse oss litt, før vi tar turen på biblioteket når det åpner kl 10. Vi må låne oss noen bøker, slik at vi har litt underholdning når vi skal kjøre buss i 5,5 time på mandag.

Så skal vi hjem, lage en god lunsj for oss/frokost for gubben. Men nystekte rundstykker og godt pålegg.

Ved 12/13 tiden skal vi ta bussen inn til byen, der er det vinterlyd konsert med P4 idag - og da kommer Sabeltannsmenn som Langemann og Benjamin. Dette skal være en overraskelse til sønnen som er super fan av disse. :o) Så det regner jeg med at faller i smak.

Vi spiser middag i byen idag, og tar en hel dag med kos.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står eggene på kok, og vi skal spise ordentlig helgefrokost snart.

Så skal vi til byen hvor det er aktiviteter fra kl 11.00. Blir vel sikkert å spise noe i byen også. Gubben springer hjem i 14 tiden for å se fotballkamp, aner ikke hvor lenge vi blir, siden det varer til kl 18.00 noen av aktivitetene.

Så blir vi vel å lage pizza til kvelds som vanlig, og ha en stille og rolig kveld.

Skrevet

Jeg og mini har spist frokost, mens mannen sover ;)

Etterpå skal jeg handle inn mat for uka + klippe meg!

I kveld skal jeg ut å spise middag med jobben og gå på ett show etterpå. Blir vell noen glass vin etter det tenker jeg.

Skrevet

Vi har hatt en voksenmorgen, siden barna er borte. Hadde gjester til langt på natt, og har tilbrakt morgenen i senga ;-) er ikke så ofte lenger.

Nå skal vi snart kjøre og handle litt, og i hva vi gjør i kveld har vi ikke bestemt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...