Hva skjer'a?♂ Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hvilke forberedelser er det snakk om da? Trenger tips, var inne på victoriassecret.com, de hadde så mange fine bikinier:) Men jeg har ikke helt sånn kropp som modellene der, selvom jeg er slank, da.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Hehehe... Ikke akkurat.. Har 47 dager igjen av svangerskapet og strekkmerker som jeg ikke fikk forrige gang har gjort seg gjeldende på magen.. Jippi... =( Men jenta kommer jo forhåpentligvis siste uken i April.. Og jeg går ganske så fort ned i vekt.., men helt konge kommer jeg nok ikke til og føle meg på stranden i år.. Vanligvis så gjør jeg vel ingen forbredelser sånn sett.. Jeg prøver generelt og trene 2-3 ganger i uken.. Tar litt sol gjerne da.., før klærne skal kastes.. Bortsett fra det ikke mye akkurat.. =)
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Forberedelse til bikinisesongen? Den kommer da den, enten man forbereder seg eller ikke
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 heeh...tja..om jeg kommer til å bruke bikini er en ting da, men skal i hvertfall ned 5kg og få trimma litt før det er sessong for å¨gå lettkledd. Lurt å få riktig bikini eller badedrakt som sitter godt. finnes sikkert veiledninger på nett. Husk at høy benskjæring gir illusjon om lengre ben, men da kreves det også at man er litt "fast i fisken" for at det skal bli pent. Har man litt "skavanker" man vil skjule så er strandskjørt/ sarong midt i blinken. :-) Og det er mye finere med en badedrakt hvis man har litt valker og skrukker på magen enn med en liten bikini!
Hva skjer'a?♂ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har bestilt to bikinier fra victoria, så nå er det bare om å gjøre å få kroppen til å passe inn i dem:) Har bestilt halter neck med litt løft i og low cut bukser. Løper to ganger i uken fra tre uker tilbake og trener styrke i slynge. Overkroppen og underkroppen er bra, men er ikke helt fast på magen ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå