Gå til innhold

..nok et spørsmål her om EL...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter og leter etter el.... Går det an å ha el selv om det ikke synes på tester? Jeg bruker strimler fra billige-tester. Tror jeg sliter ut gubben helt her..(hehe) Syns vi kan 'safe' litt med sex, selv om ikke jeg har utslag på testen enda!!! Er så redd jeg ikke har el......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg fikk aldri positiv på strimler fra billig-tester. Dvs. teststreken ble aldri like sterk som kontrollstreken. Men, da jeg kjøpte Clear Blue digital ble det fart på sakene. Litt dyrere med CB, men absolutt verdt pengene. Lykke til i jakten på EL. Du skal se du har det :-)

Skrevet

Takk for raskt svar!

Jeg får også utslag, men ikke så sterk som kontrollstreken....Akkurat som du! Da får jeg prøve CB neste pp hvis det ikke lykkes nå!!!

Klem med babystøv..

Skrevet

Jeg hadde problemer med disse billigtestene. Fikk ikke positiv test. Men så, siste syklus, begynte jeg å teste hver dag fra dag fem i syklus, først var det kun en strek, også ble den svak noen dager, og vips, på dag elleve fikk jeg brakende positiv gitt. Ha du testet hver dag inntil evt el?

Skrevet

Jeg begynte dag åtte denne pp ( er på dag 12 nå). Mulig jeg begynte for sent forrige pp??dag 16..?? Når på dagen bør testen tas?

Skrevet

jeg fikk kjempe utslag på stav test fra billigtester på dag 18 + 19 Testene bør taes på ettermiddagen, er da man produserer mest hormoner. jeg tok en test på morgningen også og så stor forskjell, den var mye svakere.

Skrevet

Takk for tipset.

Skal teste også på ettermiddagen fremover så får jeg håpe at det skjer....:-)

Skrevet

Jeg har testet hver ettermiddag, og hatt positiv EL test tre dager på rad....første gang jeg tester. Men godt at den slo ut da. Hvor lenge får man positiv El test? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...