Tomaten Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Var på blodtrykkskontroll og ul hos fastlegen igår pga sv.skapsforgiftning sist sv.skap... og ble henvist videre til føden pga litt lite aktivitet... Kom på føden og fikk CTG registrering og ny ul.. alt så bra ut med den lille, hodet lå helt nedi bekkenet og fostervannet har begynt å minke ( var visst tegn på nærstående fødsel...) Legen lurte på om jeg begynte å få vondt, hadde faktisk regelmessig rieaktivitet på CTG... Merket at noe skjedde når jeg lå der, og at jeg fikk tak imagen.. Siden alt så bra ut, og ikke fare for sv.skapsforgiftning ble jeg sendt hjem igjen... OG NÅ HAR JO ALT STOPPET OPP..... ARG!! Trodde jeg skulle bli mamma i løpet av helgen jeg nå..... Er det fler som har opplevd noe sånt, og at rieaktiviteten har startet opp igjen i løpet av kort tid??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg hadde rie aktivitet men uregelmessig i 2 dager før mini kom.. Husker jeg var oppe på sykehuset pga jeg hadde vondt og merket lite liv.. Og der registrerte de rier.., men ikke helt regemessige.., så ble sendt hjem igjen.. Men hun sa at jeg regner med at jeg møter deg senere i kveld.. Men det gjorde hun altså ikke.. Det stoppet opp eller kom aldri helt igang.. Så jeg gikk med sånne rier frem til 3 dagen etter hvor mini ble født.. Dette ble rotete forklart.. hehe.. =) Men de registrerte altså rieaktivitet på ctg på en søndag morgen på sykehuset,.. ( jeg hadde da hatt de siden lørdag) og mini kom ikke før tirsdags morgen.. Bare og holde ut.. Er nok uansett ikke lenge igjen.. =)
Tomaten Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Tusen takk for fint svar Blekkis:) Jeg kan jo trøste meg med at det mest sannsynlig er noe på gang snart da... og at det kanskje ikke er så mange dager igjen... Er så kjedelig å gå sånn å vente på at det skal starte.... men får holde ut:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har to ganger denne uken nå hatt begynnende rier..slimproppen gikk for to dager siden..de kommer regelmessig en time ca åsså gir de seg.. vet ikke hva det kommer av,man skulle jo tro at når det er igang så er det igang men kroppen vår er lur hehe.. for min del er jeg sjeleglad for ikke å ha født enda,men du som er lengre på veg og har begynnt å få mindre fostervann osv så er det nok ikke lenge til!
Tomaten Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Ja, det er veldig rare greier..... Slimproppen begynte å gå på tirdag her, og resten kom igår.... Legen på sykehuset sa jo at det antakelig ble fødsel i løpet av kort tid, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.... har jo bare 1 uke til terminen så det gjør jo ikke noe om h*n kommer nå Hvor langt har du igjen Prinsessa?? Blir jo spennende å se hva som skjer med deg også da:)
hehs Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 hello skjer det noe med deg.... så gøy at det i allefall har skjedd noe... hold meg oppdatert nå da, blir jo så nyskjerrig:)
3xMamma :) Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Bestemora mi sa at man skulle ha kraftige kynnere i uke før fødselen. Det stemte med min forrige. Har hatt det sånn idag, så jeg satser på neste lørdag Siden du er så klar så håper jeg for din del at det begynner igjen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå