Gå til innhold

Hjelp! tror jeg er i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker før tiden, fikk 3 uker før sist, er så redd jeg. Gruer meg til den intense smerten. Har ganske kraftige mens smerter nå, og vannet har gått.. og riene begynner å blande seg med mens smertene..

Ringt føden og tenkte å dra så fort d er litt verre... Puh.. trenger noen oppmuntrende ord hvis det er noen her inne...!! Tørr ikke føde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri født selv, men du kommer til å klare det helt fint :) Du har jo gjort dette før :) Jeg gruer meg også selv til fødsel, jeg er 32+4, så det er ikke lenge igjen her heller. Tenk, nå har du lille jenta di snart! Jeg vet ikke om du allerede er på føden, har født eller om du fortsatt er hjemme, men jeg ønsker deg masse lykke til :) Klem Mille og Ravn i magen :)

Skrevet

ønsker deg også masse lykke til =) det kommer til å gå så fint så! tenk at du snart holder den lille babyen din i armene. lykke til!

=)

Skrevet

Lykke til:) Det går nok kjempebra:)

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Det kommer til å gå så bra!

Skrevet

å så heldig du er..lykke til,alt vil gå super bra.den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:)

Skrevet

ÅÅÅ..Har det akkurat som deg jeg. Venter nr.3,har termin om 2.dager,å er livredd for å føde igjen,men dette klarer vi!!lykke til,du er heldig som har det hele overstått om ikke så altfor lenge,å så spennende det skal bli å møte den lille da :-)

Skrevet

det her det klar du helt fint...husk at det er ingen skam å ta i mot alt av smertestillende man kan få under en fødsel..hvorfor skal man ligg å ha vondt når man kan få en mer behagelig fødsel??

lykke til...om ikke så alt for lenge er all frykta borte og du har værdens nydeligste i armene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...