Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Er 26+0 og det kjennes ut som ribbeina trykkes oppover på en måte.. Når jeg er mett blir det enda litt verre. Er ikke noe spesielt vondt, bare kjennes veldig snodig og irriterendes ut som om to av ribbeina slår seg sammen.. Det er altså godt å strekke seg litt oppover for å få "delt" dem.. Høres kanskje helt rart ut, men er det flere mon tro?
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Heisann, Titter innom fra 3 tri. Jeg føler akkurat det samme. Har kjent det siden jeg var ca 24-25 uker på vei er nå 29. Innimellom er det så ille at jeg må legge meg ned for å strekke skikkelig. Også ille om jeg skal kjøre langt, da blir det nesten råne-stilling på meg :-) Snakket med jordmor om det og hun mente at jeg bar babisen høyt i magen og at det derfor presset på oppe ved ribbeina.....
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Hei, og takk for svar Kanskje det er derfor da
*Mamma09* Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har stadig vondt i ribbeina, spesielt på høyre side og mest når jeg sitter. Men er bare 21 uker, så livmora har jo ikke kommet så langt opp enda, mulig den presser alt annet opp? eller er det noen som har andre alternativer på hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå