Gå til innhold

Noen der uti natten som kjeder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Sitter her alene med vovven min og kjeder meg masse! Samboer er på sent julebor i kveld... Kjenner jeg ikke syntes det er no morro.. Fikk akkuratt mld om at han hadde det kjeeempe morro og nettopp funnet ut at min kusine også var på byn.. Hun er skikkelig partyløve, så da går det vel mange timer til han vil hjem... Saken er at vi bor såpass langt unna oslo at det koster en formue med taxi hjem.. Jeg må hente han.. så da blir jeg sittende her og bare vente da.. Ikke noe på tv.. Kjeder meg... sukk..

Er trøtt... Og jeg skal på jobb i morgen, riktig nok ikke før 13.. Men kommer nok til og være trøtt om det drøyer...

Noen andre som kjeder seg i natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter å kjeder meg vettu... Har jobbet nattan denne uka, så ikke helt tilbake i riktig modus enda. I morgen skal jeg også omm halv åtte, så det kan jo bli spennende:D

Typen på fest ja, er ikke det moro når du sitter hjemme å kjeder deg, og han har det drit kult, hehe. Da blir det liksom bare enda mer kjedelig å sitte hjemme...

Ikke noe på tv heller nei... Men sjokolade har jeg:D

Hvordan går det med prøvingen deres da?

Skrevet

Enig med deg, enda mer kjedelig når man vet han har det morro.. sukk..

Har sjokkolade jeg også... hehe

Prøvingen vår er litt på stedet hvil kan man si... Går ikke ann og prøve når man har mensen, og det har jeg hatt i straks 11uker.. Siden nyttårsaften..

Har jo startet utredning, og det skyldes nok feilmedisinering.. Merkelig det der, mange sliter med uteblitte menstrasjoner.. Det er IKKE problemet mitt... hehe...

Har vært prøvere siden januar 08.. Kjenner det begynner og ta på..

dere da? Hvor i prøvingen er dere?

Skrevet

Blogger du? Tror jeg er ganske gjevnlig inne på bloggen din:)

Off, stakkar dere. Skjønner at det ma ta på ja! Har akkurat startet 4 pp, og synes det er skikkelig kjipt når mens kommer. Og så må det være skikkelig babyboom om dagen, er jo babyer og gravide overalt synes jeg.. Merker jo det at jeg ikke har noe å klage på, så føler virkelig med de som prøver og prøver!! Samboeren har litt dårligere kvalitet, så er redd for at det liksom ikke går forde da vettu, men er nok bare å smøre seg med tålmodighet, og ta tiden til hjelp:)

Håper virkelig det klaffer for dere snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...