mayaya Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Ikke les mer hvis du ikke liker slimete spørsmål.... Men altså; når jeg går på do, kommer det masse ekkelt slim nå... noen som vet hva dette er, og kan si det er normelt? er i uke 31 dersom det har betydning.. kan det være slimete utflod eller no?
-MtG- Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det høres ut som slimproppen. Den kan komme som sånn slim. Jeg hadde sånn når jeg ble satt igang denne gangen. En natt hvor det kom mengder av slim. Akkurat som snørr liksom med litt hvitt og litt sånn gulaktig i. Og masse blankt:) Selv om slimproppen din går nå så trenger du ikke føde ennå. Det kan dannes ny.
mayaya Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Æææsj.. Det tenkte jeg ikke på engang, merka aldri den i forrige runde :-p Åh, men jeg vil IKKE ha flere symptomer nå, har styggmye kynnere og forkortet livmorhals allerede :-( pokker!
gerd Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hatt masse ekkel og slimete uflod under mine svangerskap. Det har kommet og gått litt, men mer på slutten. Det er helt normalt. Det er jo på en måte slimproppen, men det dannes jo nytt slim så det at det kommer ut betyr på ingen måte at det ikke er mer igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå