Vinden blåser Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 må bare klage litt til dere... skrev tidligere her inne ang jenta vår som kastet opp alt av mat. Vi fikk en akutt legetime på tirsdagen og ble enig med legen vår om at vi skulle fortsette å prøve hjemme fram til onsdag for så å ta kontakt igjen onsdagen om det ikke ble bedre.. hun virket "bedre" på formiddagen så avventet det hele i håp om at alt skulle gå i orden selv hjemme... onsdags kveld bar det på legevakten med en jente vi ikke lenge kjente igjen...og det bar da til øyeblikkelig innleggelse... Den natten var den lengste i mitt liv..det kom leger og sykepleiere inn til oss hele tiden. hver gang hun sovnet av kom de inn..det var prøvetaking, røntgen, ultralyd, mer prøver og mange forskjellige spesialister som alle skulle ta, lytte og kjenne på ho...og ho lå der og enset knapt at de var der.. På torsdag etter uttallige tester nye prøver og nye røntgen bestemte de seg for å åpne henne opp.. de mente det var noe mer tarmene hennes,men klarte ikke finne ut nøyaktig hva uten å fysisk se dem. Så da gjorde de det...det var helt jævlig å sitte på rommet og bare vente på å få beskjeden om at hun var ferdig operert... De fant ut at det hadde vært et problem med tarmene,men det hadde løst seg selv opp under operasjonen uten å måtte kutte i tarmene..så det var jo enda godt da... Nå er mannen min på "nattevakt" på sykehuset og skal være det de neste to netterne. Jeg gleder meg noe helt utruli til å få jenta vår hjem igjen..gleder meg til å se smilene hennes..høre latteren..se henne leke igjen..det er så alt for lenge siden sist.. Føles helt ille at jeg sitter hjemme mens hun er på sykehuset..men vi kan ikke begge være der..og jeg "fikk" vært der når det var verst..nå må hun bare slappe av å komme seg...men skulle gjerne vært der og gitt henne mat og drikke.. savner jenta mi.....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Uff, ikke greit! Men godt de fant ut hva det var, og at hun nå blir bedre=)
lana<3 Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Uff fikk helt vondt inni meg nå, stakkars jenta di. Det var bra det gikk bra med henne og at de slapp å røre tarmene Ønsker henne god bedring.. Masse trøsteklemmer fra
Monajenten Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Å huff så fælt å lese, stakkars dere alle:-( Godt at det løste seg, fra nå av går det bare oppover igjen:-) Stor klem til deg, skjønner det er tungt å være hjemme.
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Masse god bedring til jenta di, og klapp på hodet til flinke mammaen som både har stått på når det raste som verst og som har vett til å lade opp litt hjemme så hun kan komme hjem til en opplagt mamma
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Så fælt å oppleve dette for dere alle sammen Håper hun blir fort frisk og rask igjen, god bedring!
Vinden blåser Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2009 tusen takk... hun har det heldigvis bedre for hver time som går.. har sovet min første natt med over 2 timer søvn i ett strekk på en uke nå...var godt... så nå er jeg nydusjet fresh og klar for en ny dag på sykehuset.... :-) gleder meg...
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 God bedring til lille snuppa deres:) Håper hun kommer seg fort og at dere slipper denne opplevelsen igjen.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Huff, ikke moro for dere, dette... Hvor gammel er hun? Lykke til videre.
Storebror & Lillebror Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Huff, det må være utrolig tøft. God bedring til jenta di, håper hun blir raskt frisk.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Nå gråter jeg =( Stakkar liten, og stakkar deg! Men det går nok bra! God bedring, og lykke til! =)
Vinden blåser Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2009 hun er 8 måneder... begynner heldigvis å få farge på kinnene nå og følger oss mer med blikket....er godt å se... nå håper jeg bare hun snart kan komme på fanget igjen...og så savner jeg å se smilet hennes...
xxxJulianexxx Skrevet 14. mars 2009 #13 Skrevet 14. mars 2009 Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg en ordentlig klem jeg. Så godt at det går bedre med jenta di. Skjønner godt at dette har vært helt forferdelig for dere. God bedring og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå