Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har fått påvist klamydia, har visst hatt det i nærmere et år. Noe som er resultert i eggstokkbetennelse. Jeg er nå livredd for at jeg skal bli/har blitt steril. Noen som har noen erfaringer om dette som de vil dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Høres ut so meg det her. Eg fekk beskjed om at eg hadde fått klamydia, det viste seg at ein eks hadde vore utro, ga meg klamydia. Var kjempelenge siden, så fekk beskjed om at det var store sjanser for at eg var steril og små sjanser for at eg kunne få barn. Noke som gjekk utover psyken sjølvsagt. Tilslutt fekk eg henvisning til utredning hos ein spesialist, skulle sjekke om eg hadde tette eggledare, altså om eg var steril. Dette skulle bli gjort med å sprute inn ein kontrastvæske for så å ta røntgen, då kan man sjå kor det tettar seg. Etter mykje venting (lang ventetid) fekk eg endeleg time, men samme veka fann eg ut at eg var gravid. Mot alle odds! Lykke te, da ordna seg nok. Fekk vite at dersom eggledarane skulle være tette kunne dei forsøke å åpne dei ved hjelp av luft. Poppar eggledarane opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå