Gå til innhold

mye kynnere, hvor lenge skal det holde på

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo flere kynnere i løpe av en time

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønner spm ditt.. Men helt vanlig med kynnere.. Er man flergangsfødende så vil man også merke det ekstra godt,..

Er helt vanlig og ha mer en 1 kynner i timen.. Mine kommer på perlesnor og jeg går krokbøyd halvparten av dagen!

Skrevet

Har hatt kynnere siste halvdel (ca. fra uke 20) av svangerskapet jeg! Er andregangsfødende. Men de siste 3 dagene har jeg hatt kynnere som er blitt litt vondere hvert tiende minutt (av og til mer, av og til mindre). Men det er ikke noe å gjøre med! Det er kroppen som forbereder seg til fødsel. For min del håper jeg at jeg går ut i fødsel snart, da jeg er i uke 39 i dag!! Men kynnere kan bare være kynnere og... Må bare holde ut! :)

Skrevet

kynnere er helt vanlig...har hatt ekstreme kynnere i hele svangerskapet...heldighvis ha de enda ikke gåt over til prematur rier som sist svangerskap

Skrevet

minst 1 kynner (type kraftig)i kvarteret fra uke 25 og frem til fødsel? :)

Skrevet

Dette kan nok pågå frem til fødselen, det.. Men det varierer ofte fra dag til dag.

Jeg har hatt hyppige kynnere siden uke 25 og er nå i uke 33. Både i hvile og ved aktivitet. Får kynner hver gang jeg reiser meg, bøyer meg og hver gang jeg tisser. Periodevis har jeg kynnere hvert 3. -10. minutt i et par timer.

Var på føden og fikk en sjekk i uke 25 da dette begynte og alt så greit ut, så det er nok normalt for meg.

Men hvis dette er kommet helt plutselig kan det være en ide å levere urinprøve da UVI kan gi hyppige kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...