Gå til innhold

Pedofile....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kvinner som er sammen /har funnet dere nye menn etter dere har fåt barn...

Er dere noen gang redd for at den personen er/kan være en overgriper,eller stoler dere 110% på dem ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk en kjent sak at overgripere smisker seg innpå alenemødre med barn i "rett alder". Ekkelt men sant.

Skrevet

Eg tenker sånn faktisk ja, men så har det vel meir med kva eg har opplevd sjøl.

Fekk eingong ein ekkelt kjensle, så eg gjorde det slutt med ein gong, no har han funnet seg ei ny med ein gut som er eit år eldre enn mi. Eg håper det berre er mi innbildning.

Skrevet

Det er noe jeg har vært redd for i mange år,hmm kansje det e derfor jeg er singel enda.Livredd for å dra en pedofil inn i huset,for jævlig at man må bekymre seg for sånne ting.Skulle måtte være så UNØDVENDIG,men når en ens egen forelder kan gjøre det,er det vel ikke så vanskelig for en som kommer utenifra og som IKKE har de båndene.

Gid de måtte råtne i.......

Skrevet

Hva er "rett alder",har pedofile noen alder på barna??

Skrevet

Det var viktig for meg at jeg ble skikkelig kjent med min utkårede før han møtte min datter. Kan med hånden på hjerte si at jeg ALDRI har fått noen som helst grunn for å tro at min utkårede er pedofil eller følt at han har hatt de baktanker.

Jeg stoler fullt og helt på han. Dette fordi både jeg og han snakket MYE sammen om det at jeg hadde et barn som kom først.

Tror man merker fort på de som er der for å bli i forhold til de som har andre tanker, og da tenker jeg ikke bare på pedofili.

Før jeg traff min drømmemann så var jeg samme med en som jeg merket fort på at dette ikke kom til å vare, rett og slett fordi han ikke forstå at et barn kom før han.

Min nåværende kjæreste er som en far for min datter, og behandler henne som om hun var hans egen. Etter å ha delt 4 år med denne mannen så er jeg ikke i tvil om at jeg har vært utrolig heldig som har han i livet vårt. Og jeg føler meg beæret over å ha snart to barn med denne mannen, vår datter som han har vært far for siden hun var 2 og nå vårt kommende barn som er her snart.

Skrevet

Dette varierer nok fra person til person. Enkelte liker små babyer, men andre liker gutter i 2-4 års alderen, mens noen liker jenter i 10 års alderen.

Er vel slik med de som med andre, ingen liker det samme og har forskjellige lyster.

Er forferdelig at det finnes mennesker med slike tanker, det skulle vært mye bedre hjelp å få for mennesker som har disse tankene. Kanskje mange overgrep kan unngås hvis det blir lettere for disse å få hjelp med tankene og lystene.

Skrevet

Min mann kunne aldri gjøre noe sånt, det vet jeg. Stoler på han, ellers kunne vi ikke vært gift og fått felles barn!

Tror magefølelsen er veldig viktig..

Skrevet

"Tror man merker fort på de som er der for å bli i forhold til de som har andre tanker, og da tenker jeg ikke bare på pedofili. "

Der tar du grundig feil! Erfaringen viser at omgivelsene får sjokk når pedofile blir avslørt. De fleste er vanlige mennesker som går godt inn i omgivelsene.

Skrevet

Unnskyld meg, men gjør dere ikke annet enn å tenke på om menn er pedofile? Har dere slike tanker om alle menn dere kjenner?

Synes dette går fullstendig av hengslene!!

Stakkars menn!

Skrevet

Hadde vi ikke gjort annet,hadde vi vel ikke fått barn i første omgang da dumma!!!

Og det faktisk ikke synd i mannfolka,men i barna som blir utsatt for den type jævelskap!!

Bruke hodet og da sine forholdsregler,ja det har vel aldri skadet noen!!!

Skrevet

Selvsagt slår tanken meg fra ny til ned.. Har selv vært misbrukt som liten(av min far), så vet att det skjer i de beste familier!

Men jeg må også velge å stole på sambo, som også er far til barnet mitt.. Heldigvis kjenner han min historie, og vi har vært sammen siden jeg var 16, så kjenner han SÅ godt, og vet han ikke kunne gjort det.. Han hater faren min virkelig, og vet han ikke ville vært som han!

Allikevel, er alltid litt påpasselig.. (brent barn skyr ilden) og vet med megselv att hvis ungen min noen gang hadde kommet og sagt til meg att pappa var slem med han, ville jeg tatt affære! uansett! vil alltid stole på barnet mitt framfor kjæresten min, i motsetning til min mor......

Skrevet

Å, "dumma" Flink du er til og ordlegge deg:) Lol.

Tror du skal begynne å bruke kasse litt jeg?

Stempler jo gud og hvermann som pedofil!

Du oppfatter det du skjønner ser jeg, hehe.

"Det er ikke synd i mannfolka, men i barna som blir utsatt for den type jævelskap"

Jeg heiser flagget til topps!:) Har jeg m noen ord nevnt at det er synd på pedofile menn? Nei!

Så klart det er syns på barna, men ikke tro at annenhver mann dere ser er pedofil! Er jo enkelte fedre som ikke tør å gjøre noe som helst m sine egne barn, da stempelet kommer meget fort på!

Smart du:)

Skrevet

Og det vil jeg neste påstå er enda viktigere! Er altfor mange som tar parti med kjæreste/mann i sånne tilfeller..

Og det er JÆVLIG, FORBANNA GRUSOMT(!!!!!) å bli misbrukt, men det er enda jævligere å stå helt alene med hele familien i mot seg, til og med sin egen mamma.

NN 11:17

Skrevet

tre gutter, en jente og en spire

Det sa mamma'n min og.. Att pappa'n min ALDRI kunne gjort noe sånn!

FEIL!

Skrevet

1117

Jeg har jobbet med mennesker som har opplevd seksuelle overgrep. Og dessverre er det mange som ikke får støtte av familien sin. Det må være helt for j..... I et tilfelle var det en mor som var utsatt for overgrep av sin stefar og som alikevel sendte sin datter på ferie med det som da var jentas besteforeldre. (Er jo i seg selv helt utrolig). Men sammen bestemte de seg for å gå til sak, hele familien snudde ryggen til dem. De vant saken, men han fikk bare en mindre straff, til tross for at han hadde ødelagt 2 generasjoner. Hans kone ... offrenes mor og bestemor, sto støtt bak sin mann. Så urettferdig livet kan være nooen ganger. Håper du skaffer deg et nettverk som er der i tykt og tynt, for ingen fortjener å ha sånne mennesker rundt seg.

Skrevet

Forferdelig å gå rundt å tenke på sånt! Da beveger vi oss mot hysteri-samfunn som USA har blitt. Sånn vil jeg ikke at Norge skal være. Greit nok hvis noe skjer slik at man får mistanke, men man skal ikke gå rundt og tru at det gjemmer seg en overgriper på hvert hushjørne.

Skrevet

Vel.. i usa får vi lapp i posten hvis noen flytter inn i nabolaget med en dom. Det kan slå feil ute, det. Livstidsstraff både for den som har hatt sex med babyer og en gutt på 17 som hadde sex med kjæresten på 15.

Skrevet

Nå må folk virkelig se og ta seg sammen her. Pedofile er noe av det verste jeg vet, men jeg går ikke rundt å mener 4 av 5 menn er pedofile.

Vær litt forsiktig m uttalelsene deres! Det kan være skummelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...