St.Sunniva Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 jeg er fullstendig klar over at man ikke kan styre en katt, men irriterer meg litt allikevel. Naboens katt kommer inn bare jeg åpner et vindu...en dag jeg luftet på rommet til vesla hørte jeg plutselig en lyd. Åpnet døra til rommet, og da spratt katten ut igjen av vinduet. Ser med "gru" frem til sommeren om hvor den katten kommer til å være hele tiden. Jeg har selv hatt katt frem til jeg flyttet hit, så jeg har ikke noe i mot dem sånn sett, men er litt annerledes når det ikke er min egen katt. I tillegg så har jeg jo potespor OVERALT på bilen min nesten hver eneste morgen...mye vits å vaske bilen ja...hehe Er jo egentlig ikke så mye man får gjort, men er jo lov å irritere seg litt allikevel ;-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 sånn hadde vi det også. Dvs, det er en løskatt som går her, og de som bodde her før oss, lot den få komme inn... Dermed kom han jo inn når vi åpnet et vindu eller døren.... Vi løste det ved å få egen katt vi Nå kommer han ikke inn lengre, siden katten vår er sjefen
St.Sunniva Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Vurderte jo også en katt, men syntes vesla er for liten ennå, og dessuten vil jo da andre irritere seg like mye over min katt som jeg gjør for den her katten.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 ingen av naboene irriterer seg over vår katt, de syns han er så fin Han går ikke inn til andre heller da, men det er sikkert fordi han vet at han slipper inn hos oss. Hvor gammel er vesla di da? Vi fikk katt da eldste var 1,5 år, og han har hatt mye glede av den. Jenta vår er 13 mnd, og hun koser masse med pusen Men det er selvfølgelig individuelt når man føler at barna er store nok til katt.
St.Sunniva Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Hun er jo 2 1/2 nå da, men hun er litt "voldelig" av seg...hehe...Drar katten hjemme hos mamma i pels og hale. I tillegg så har hun en fryktelig trass nå, så ikke alltid så lett å nå frem med leksjoner om at hun ikke skal tulle med katten.
mayaya Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Det problemet har vi også.. Vurderer å skaffe hagle... Ikke egentlig da, men noen ganger frister det nesten :-p
St.Sunniva Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2009 Kanskje jeg skal kjøpe kattedør til de...hehe...Problemet er jo litt det at de bor i 2.etg, og katten er jo mest på bakkenivå da. I tillegg så er de jo på jobb hver dag, så den er jo mye ute også. Men kan man egentlig si i fra dersom det blir til at katten kommer inn til oss støtt og stadig? Ikke for å være sint eller noe sånt, men for å gjøre de oppmerksom? Er vel ikke så mye de får gjort egentlig da...så er vel like greit å late som man er en god nabo ;-)
Cumulus har jente og gutt Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Hei. Bare lurte på om det gikk bra med deg etter visdomstannfjerningen.. Har svart på spørsmålet ditt på kranglesiden (beklager, ikke meningen å forstyrre denne tråden)
St.Sunniva Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2009 Ja det går fint nå :-) Bare ekkelt med det hullet som alt setter seg fast i nå
Tia med 2 ♀ Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Der jeg bodde før kjøpte jeg nett og fikk festet på rammer i passe størrelse til vinduene så ble de satt opp i vinduene når jeg skulle lufte. Da klarte ikke katter å komme inn (var 2 løskatter som fly der.) og samtidig slapp jeg at bier og annet småkryp kom inn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå