Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Blir dere perplekse hvis de blir spurt om hvor gamle dere er, eller bryr dere dere ikke om det hvis dere blir spurt om det?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Bryr meg ikke enda, er 29år, og ser ikke for meg at det skal bry meg så mye i framtiden heller. Kommer kanskje ann på hvilken sammenheng det er i da selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hihi. Litt flaut, men jeg må alltid tenke etter når noen spørr. Men bryr meg ikke om noen gjør det. Føler meg verke ung eller gammel og bekymrer meg ikke så mye om alderen min slik det er nå. Kanskje når jeg blir over 50? Min mor likte ikke det noe særlig, husker jeg..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 blir 33 år i sommer, blir ikke perpleks over slike spørsmål...om de ikke kommer helt ut av løse luften da=)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Nei, det blir jeg ikke. Merker at jeg kan bli litt overrasket når jeg skal svare..da hender det jeg tenker " hmm, er jeg blitt så gml allerede":D Er "bare" 32, men er så sjeldent jeg sier det høyt... og glemmer selv hvor gml jeg faktisk er blitt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er 32, og har bare fått reaksjoner som "hva!! Trodde kanskje du var rundt 26".. Så jeg synes det er litt kult å bli spurt:) Blir ikke perpleks for det. Men kanskje når jeg blir eldre
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Det kommer litt an på hvem som spør og hvorfor. Dessuten er jeg også i den situasjonen at jeg alltid må tenke meg litt om. Jeg har litt vondt for å forstå at jeg er nesten 28 år, jeg tror hele tiden at jeg er 22-23;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå