:-)))) Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan komme seg bort fra det? Jeg reagerer på den minste lille ting og føler meg dårlig i hvert fall ut dagen. Dvs. idag var jeg i skobutikk med minstejenta som er veldig sjenert. Jeg trengte at ekspeditrisen hjalp oss litt med å kjenne etter men jenta mi nekta. Jeg tok henne til side og forklarte henne at damen bare skulle kjenne på foten. Så bar det tilbake til damen og jeg spurte om hun kunne hjelpe...hvorpå hun avbrøt meg og sa at “hun ville gjerne hjelpe hun, det var jo jentungen som ikke ville“. Jenta mi rygget litt tilbake, selv fikk jeg bakoversveis av et slikt svar, og hadde bare lyst til å gå ut av butikken. Var ikke akkurat på gråten, men kjente at jeg begynte å nærme meg faretruende. Tok meg sammen, tok jenta mi tilbake til der vi prøvde, fikk tak i en annen eksp. og fikk da kjøpt sko. Slike episoder har jeg mange av. Jeg tåler absolutt ingenting, og klarer ikke i det hele tatt å svare tilbake. Veldig slitsomt, og jeg ender opp med å bli irritert på meg selv for å ikke ha svart eller reagert. Jeg endte opp med nesten å unnskylde meg for å mase på henne ekspeditrisa (nesten!! men jeg godsnakket med henne slik at hun ikke skulle synes jeg var masete, jeg) Noen som kjenner seg igjen??? Finnes det noen vei ut av dette...synes bare det blir verre og verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå