Gå til innhold

Noen som kjenner til Mutsy-forhandlere i Norge nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at Baby Shop hadde Mutsy, men at det er en stund siden. Søker på nettet, men finner ingen treff hos forhandlere i Norge...

Ellers noen erfaringer med Mutsy Urban Rider der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten frittstående butikk her har også ført Mutsy tidligere, men de sa de sluttet pga mye klager. Send meg PM så kan jeg gi deg navnet på butikken, om du vil.

Skrevet

Jeg dytter, for jeg trenger sportsedelen til min mutsyvogn.

Skrevet

Briane, har du noen erfaringer å dele? Fornøyd med vogna? Hvilken av modellene har du? Og forstår du hvorfor de har fjernet den fra det norske markedet? ??

Skrevet

Jeg synest den er kjempepraktisk, den er passe stor og den er god på ALLE underlag, den er lett å legge sammen og tar ikke stor plass i bilen. For meg var det viktig at vogna hadde fire hjul som sto over for hverandre, slik at jeg slipper å kjøre opp 4 spor når jeg triller i snø, og så er vi aktive i skog og mark og vil ha en vogn vi kunne ha med en tur på grusvei (til hytta osv) så da var ikke en vogn med slike små vinglete forhjul nok for oss.

Likevell om den har 4 faste hjul, så kan understellet svinge, derfor er den like god på kjøpesenter, slipper å "tippe" vognen opp for å snu på den, men denne makanismen kan også låses, og da er dem som hvilken som helst simovogn. Den er lett å reise med (fly og slikt) for hjulene taes av uten strev, bare en knapp så er de av. Jeg fatter ikke hvorfor de sluttet å selge denne i Norge nei, jeg har Mutsy urban rider, jeg ville i hvertfall ikke byttet den mot noe. Jeg skal selge min når vi snart går over til å bare ha en enkel liten trille. Jeg tror kanskje det er mer vanlig at folk ikke triller så mye vogn lengre, de triller bare om sommeren og bare til og fra og inne på kjøpesenter, derfor tror jeg mange, spsiellt byer vil ha en liten fancy (upraktisk) vogn som de kan "pynte" seg med på kjøpesentrene.....vi er ikke en familie som drar barne inn på kjøpesenterene i helgene, og derfor har vi andre krav til vogn..... dette er bare en teori, men må si den blir bekreftet når jeg er innom å handler på lørdagane innimellom.... Når jeg møter folk jeg kjenner med boogaboo eller Brio sing så spør jeg ofte hvordan de kom seg til kjøpesenteret i sneen, da svarer samtlige at de kjørte for de klarer ikke å trille i snø...... de bor ikke mer enn 1 max 2 kilometer unna...... dette er synd synest jeg....slike vogner egner seg best der de er produsert...... spania osv-...

Skrevet

Babyshop sluttet å føre mutsy for et år eller to siden. Det var mange klager på vognen, både på bagdelen, understellet og sportsdelen. Kort fortalt så ga stera (agenten for mutsy i norge) blaffen i klagene, så babyshop tok endel på seg og hadde derfor sikkert noe tap på vognen. Ergo sluttet de å føre merket. Hadde jeg også gjort:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...