Gå til innhold

Vondt under puppene på ribbeina...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg hva d e for..har d av og på nå for tiden...kjennes ut som d sprer seg etterhvert bakover til mellom skulderbladene..kjnnes helt støl ut..også imellom brystene liksom..Som om at jeg er helt stiv under hele der under puppene og rundt..er skikkelig ubehagelig..er ikke støl sånn sett...ikk gjort noe som tilsier at jeg skulle være stiv..skjønner ikke...kjenn som svær blåmerker..var på sjekk i går hos legen og d er ikke noe gæli bortsett fra at jeg har en uvi..og har fått penicillin...men kan man da få smerter så lant op av en uvi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen med noen fornuftige svar her?

Skrevet

vet ikke o man kan få det av uvi... men hadde tilsvarende plager når jeg gikk gravid med min sønn... var vel ca halvveis eller noe slikt da, husker ikke helt eksagt... ble også på en måte øm i/ved ribbena, hvis du skjønner.... var ikk enoe å bekymre seg for, kroppen som "endret" fasong, involler osv som ble presset opp, ribbena som fikk mer press på seg osv... den dag idag har de nederste ribbena rar fasong, hehe... stikker litt ut og er bevegelige. trykker jeg på de lager det klikke lyd pga det "gnisser" mot ribbenet over.. hehe....

vet ikke om dette var noe fornuftig for deg men;) slik var det ivertfall her i gården på den tiden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...