Gå til innhold

Kristine Mossing er ikke dum


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gikk ut av ungdomsskolen med 5,8 i snitt.

Til opplysning.

Hilsen gammel klassevenninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det trenger ikke bety at hun gikk ut med 5,8 i sosiale antenner

Skrevet

JO, hun er dum! Eller så prøver hun bare å lage et veldig show på unge mødre!! makan til jente har jeg ikke vært borti! dumme dumme nek!!

Skrevet

En bør jo ha både EQ og IQ, vet du;)

 

Men hun er nok bare ung...... det er nok det som gjør at det er som det er.....

Skrevet

5,8 i snitt? Med den rettskrivingen hennes.. Den må du lenger ut på landet med.. Hehe.. var det norsk karakteren som dro ned snittet kanskje? ;)

Skrevet

Eh, legger ikke hun ut om hvor faen hun gav i skolen før hun fikk barn på Unge Mødre da??

Skrevet

Hadde hun hatt 5,8 i snitt så hadde hun vel ikke trengt å få barn for å slippe å gå på skole og "ha noen å ha ansvar for.. hihi haha.." Hun sa jo det selv i en episode at det var så praktisk å ha fått barn, for nå slapp hun å gå på skole.

Skrevet

Beklager, men dette er rett og slett talentløst.

Skrevet

Har man begynt med tallkarakterer på ungdomsskolen nå?

Jeg er visst gammel.

Skrevet

hun klarer jo ikke engang ikke løfte ett bord... tror ikke hun har 5,8 i snitt da nei... da hadde hun ihvertfall veldig slappe lærere...

 

når det er sagt, så syns jeg det er innmari teit at hun må spille dum for å få seg venner, så har nok mer problemer enn hva slags karakterer hun hadde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...