Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på å anskaffe meg en egen, men er de så kjekke som alle skal ha det til, kan man sitte og skrive like fort som på en vanlig pc? Kan man bruke words i disse pc-ene? Er det 3G i alle? Har I-phone den dag idag og ser at jeg kunne ikke v'ært foruten 3G en altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den er litt knotete jeg da, men kanskje fordi jeg ikke er vant til den. Ene sønnen har en sånn en, han bruker den greit. Men jeg blir ikke vant til den, bruker fryktelig lang tid og skriver mye feil. Og blir veldig sliten i øya...

Skrevet

jeg sitter på en mini pc fra Eee. den er fin. men jeg hadde ikke giddet å kjøpe en sånn om det ikke var fordi jeg skal frakte den til og fra skolen vær dag.

jeg bruker den nå, og skriver saktere en vanlig, men det funker fint. jeg har ikke words på min, men tror man kan få det om man betaler ekstra. det er ikke cd rom så man kan ikke instalere det selv. kanskje man kan laste ned? aner ikke.

vet ikke hva 3g er for noe så kan ikke hjelpe deg der.

Skrevet

Jeg har og er superfornøyd! Kjempelett å ta med på skolen, ut og reise osv. Jeg skriver oppgaver på word på denne pcen ja. 3G vet jeg ingenting om, bruker det ikke.

Jeg bruker pcen mer etter jeg fikk den lille, tar den med på sengekanten hehe, vet ikke om det er så positivt da:)

Skrevet

Hei og takk for svar dere.

3G er mobilnettverket som de nyeste mobilene våre bruker. Jeg f.eks har I-Phone fra før av og når jeg er hjemme bruker jeg Wi-Fien men når jeg er ute f.eks hos min far som ikke har internett hjemme kobler telefonen seg rett på 3G nettverket.

Dermed tenker jeg at det hadde jo vært skikkelig greit å ha en slik pc man kan ha med seg overalt og når man ikke har trådløst nettverk tilgjengelig kan man bare bruke 3G nettverket.

Datteren min har også dilla på Pocoyo og på lange kjøreturer ser hun Pocoyo filmer på You Tube via 3G nettverket.

Jeg har foreløpig falt Asus eee men 3G er visst litt knotete der...

Funker bluetoothen godt på denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...