lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Blir gal, og nå hører jeg jo rykter om at champions leage også har begynt nå. Aldri fritt for sport på tven når man har en sportsinteressert samboer. Vi har 2 tv er, men jeg har ikke noe lyst at vi skal sitte i hver vårt rom på en fredagskveld uansett. Er ski som står på nå, og senere skulle han visst se på skøyter.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Han ser mye fotball han min da.. Så har han mulighet så ser han en kamp på tv'n... Men er ikke sånn at hele verden stopper opp slik at han skal få med seg en kamp. Slik som idag er det vist en super topp kamp ved 14 tiden, Liverpool mot Man U. Men vi skal inn til byen hele familien og kose oss, så blir ingen kamp på mannen idag.. Men ski og sånn ser han sjelden på tv.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Vi skal også til byen og kose oss i dag, er aktiviteter i byen helt til kl 18.00, men i 14 tiden må han nok springe hjem som han sa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå