Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 http://16967.vgb.no/2007/02/10/bamsekake/ Hvordan får jeg til pelsen på bamsen?? Går det med vanlig billig kakesprøyte fra dagligvare tror du? Og hvordan glasur bør jeg bruke?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 En hvilken som helst kakesprøyte burde gå greit her, bare konsistensen på glasuren er riktig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 så jeg kan lage en hvilken som helst glasur også? Bare bruke mer kokesjokolade slik at den ikke blir så rennende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå