Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Ser du har kjøpt deg simo søskensete.. Hvor får man kjøpt det hen da?? trodde ikke man solgte det lenger.. veldig nysgjerrig her nå kunne tenkt meg det
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Ikke jeg heller, men så fant jeg ut at simobutikken i byn hadde=D De har vært utsolgt fra frabrikk lenge, men i dag fikk de inn igjen, og da ringte de meg=) Men de har jo sikkert mange fler, siden de kom inn i dag;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Dte var helt genialt altså! snuppa på 18mnd digget det=D Kan se bilde om du vil=)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Da skal jeg gå ned å høre i babybutikken her igjen.. Vil gjerne se bilde! Hvor i landet bor du? Men er vel for heldig til at butikken du har kjøpt det i ligger her;) hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Skal sende deg link på pm til bilde, må bare legge det ut;-) Herlighet, ser jeg ikke skrev hvor butikken lå! *ammetåke* Det var simobutikken i Bergen;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Supert! bergen ja.. hm.. befinner meg i fredrikstad jeg.. så litt langt å dra.. hehe.. det hadde blitt et dyrt søskensete;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Går ikke ann å sende deg pm.... Hmm, du kan jo ringe å se om de kan sende? Eller kanskje de vet om en butikk nær deg som har det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå