Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Og føler du at du har mange nære venner?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg føler egentlig bare jeg har 1 nær venn. Vi er ikke ofte sammen, vi jobber begge turnus. Er vel sammen ca 2-3 ganger pr 6 uker, da pleier vi å gå på babysvømming/småbarns svømming sammen. Har vel ikke vært på besøk hos hverande siden før jul. Synes egentlig det er altfor lite. Har selvfølgelig andre bekjennte som kommer på besøk med barn på samme alder som lillemor eller vi drar til, men jeg føler ikke jeg kan kalle de venner.
Jojo x3 Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Har 2 som jeg ser på som nære venner, men er ikke ofte vi er sammen. Den ene bor 6 timer fra meg. Den andre treffer jeg ca en gang i uken, med eller uten barn. Er travelt når en er i jobb og har to små barn, men jeg savner det sånn som vi hadde det i studenttiden, da var vi masse med venner. Etter at vi var ferdige å studere måtte vi flytte og det er ikke lett å begynne på "nytt" igjen. Er ofte jeg som inviterer, savner at noen inviterer meg/oss av og til.
Makka Pakka Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Etter at jeg fikk barn så ser jeg nesten aldri vennene mine mer. Har 2-3 nære venninner men de ser jeg ikke hver mnd engang og ikke snakker vi på telefonen så ofte heller, men når vi sees så er kontakten der med en gang. Og jeg vet at om jeg trenger ekstra støtte en gang så er de der for meg. Håper jeg da. Barndomsvenninne mine har sakte men sikkert blitt byttet ut med nye venninner, men det har nok mest å gjøre med at vi bor på hver våre kanter av landet.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Har ingen nær venner. Men to kusiner jeg er mye sammen med. Blir ofte mest kontakt pr telefon / sms. Men prøver å treffes ca 1 gang i mnd. Ellers er vi mye med mine foreldre og besteforeldre. Men ønsker meg ei nær venninne utenom dette også. Men etter å ha flyttet mye bor de gamle venninnene mine langt unna oss nå. Og vi har sklidd fra hverandre. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå