*dum&deiLig*™ Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 derimot var visst bedre... Jaja, sånn kan det gå...
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 synes hun var flink, jeg..Ville heller hattg danserne til fordel for de søskengreine..men egentlig ville jeg ikke hatt unger id et hele tatt...
OsloMor Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Joik har jo litt mer substans enn å stå på hendene på en basketball (ja, jeg vet han var handikappet og mobber han ikke)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Balansekunst er vel og bra, men mer på Agora. Synes hun var kjempesøt hun joikejenta jeg:o)) Og ikke rart balansedama røyk ut når typen kom og stjal showet så til de grader..
*dum&deiLig*™ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Substans? Dersom man ikke er godt kjent med kulturen aner man jo ikke om noen er flinke til å joike eller ikke. Jeg tror det er lettere å joike en å balansere på den måten. Han stod ikke bare på handene på en basketball, så du ikke vinklene? Og hvem klarer å hoppe uanstrengt på hendene ned fra den høye krakken?
OsloMor Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Man har jo ører å høre med, selv om man ikke har levd blant samer selv. Han var sterk ja, men noe så ufattelig boring, og mer fascinerende enn imponerende og underholdende. Liker joik jeg:-)!
*dum&deiLig*™ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2009 Jeg mente ikke trapesdama Twintipp. Joikejenta var kjempesøt ja, men like lett for meg å avgjøre om hun har et stort talent for joik som om en indisk sanger har talent som indisk sanger. Hvis dere tar poenget?
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Trapes heter det ja.. *knis* Jo, jeg skjønner poenget! Veldig flink han med hendene ja... Sterk historie!
Monajenten Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Enig med deg. Syns det var noen merkelige prioriteringer på hvem som gikk videre i dag.
OsloMor Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Men det kan du jo si om balansekunst også, hvilke forutsetninger har man for å avgjøre om han er talent. Med mindre man vel bevandret innen balansekunst.
*dum&deiLig*™ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2009 Tåpelig sammenligning OsloMor. Det er mye lettere å se om man er flink til å balansere på hendene en om man er flink i folkesang på fremmedspråk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå