Gå til innhold

Satt inn 1,5 mill på kontoen i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hver dag det skjer nei, men veldig deilig!!!!!!!!! JIPPI :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt det i madrassen da eller?

Skrevet

Lucky bastard :)

....men er det dine penger, eller har du lånt de?

Skrevet

Nei, det er ikke lån. Det er våre egne penger som mannen har fått i bonus fra jobben :-)

Skrevet

Hadde vært deilig med de pengene ja det er sant. Men alt handler ikke om penger her i livet :)

Skrevet

Folk som skryter av så store pengesummer har som regel mindre enn fortalt. Unnskyld meg, men jeg tror ikke på deg! Kanskje jeg høres misunnelig ut, men det er jeg ikke!

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg juge om dette? Vi fikk 1,5 mill på kontoen i går, samme hva du måtte tro! Dette er ikke hverdagskost for oss heller, men nå har det altså skjedd :-)

Mannen min eier eget firma som har gått meget bra, til tross for finanskrisen og han kan derfor ta ut 1,5 mill i fortjeneste/bonus! Firmaet skal selges og nye 20 mill kommer til å ramle inn på kontoen ganske snart!

Hadde aldri trodd at vi skulle få det SÅ romslig ökonomisk. Men, det er jo veldig deilig da! Og nei, jeg synes heller ikke at penger er det viktigste i livet! Men, det er jo veldig trygt og det gjör jo hverdagen enklere, tross alt :-)

Skrevet

Hvorfor lager du egentlig en skrytetråd om det? Må jo være en grunn til at du har så behov for å skryte av det.

Og nei, jeg er ikke misunnelig, har masse penger selv jeg :-)

Skrevet

Det kan jo være et gledeshyl, på linje med hun som vant hundre tusen på flax i en annen tråd her?

Misunnelsen lyser lang vei.

Skrevet

Dette er da ingen skrytetråd!!!!!!!!! Jeg er glad, glad, glad bare!!! Er det bare lov til å skrive om dårlig råd og hat-innlegg om NAV her da? Må jo kunne skrive om en gledesnyhet også? Er det jante som lever her inne?

HI

Skrevet

Så heldig dere er! :-) Gratulerer med god forretningssuksess, det er sikkert fortjent, så kos dere med pengene!

Rart at de eneste som folk unner penger her til lands, er fotballspillere og lottomillionærer. Hvorfor unner man ikke de som har jobbet hardt for det, de pengene de har tjent på ærlig og redelig vis, med hardt arbeid? De betaler skatt også, så det er dessuten penger som kommer dere andre, misunnelige trygdeytere til gode!

Når det er ledere i toppjobber, f.eks hydrosjefen, som får bonuser og høye lønninger, så blir det ramaskrik! De forvalter tross alt ressurser som hele norge nyter godt av, de tar viktige avgjørelser, skaper arbeidsplasser, bære tungt ansvar på vegne a oss andre, men nei, ikke fortjent, visst. Men når Jon Arne Riise & co drar i flerfoldige millioner for å sparke rundt på ei lærkule, ja, se DA er så fortjent atte!

Skrevet

Herregud ass.. Folk unner aldri andre NOEN TING!

Så deilig da HI. Håper dere koser dere med pengene :) Kunne ønske det var meg :)

Skrevet

Slike innlegg er en prøvelse. Må kjenne etter om jeg er misunnelig...hmm....nope. Kan heldigvis konstatere at kjønnsdriften min fortsatt er sterkere.

Gratulerer!

Skrevet

Ta med dere foreldre og svigers til syden et par uker å nyt livet =D

Synes det hørtes deilig ut, jeg innrømmer glatt at jeg er misunnelig, men det betyr ikke at jeg ikke unner andre det fordi =)

Hilsen blakk trygde"snylter"

PS: jeg tror godt jeg hadde vært bittelitt mer lykkelig med litt mere penger mellom hendene,det hadde rett å slett vært en stor bekymring mindre.

De som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig...de har nok aldri vært helt skrapa. Sier ikke at penger er alt som skal til,men det hjelper...

Skrevet

Det sies at penger ikke gjør deg mer lykkelig, men det gjør ikke fattigdom heller. Så den saken er grei.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ååå, det hørtes fantastisk ut!! :) MEN, siden det er fra firma så vil jeg tro mannen di (og du?) har jobbet for de, så kos dere masse!!! :) :) Og selvfølgelig blir en misunnelig, det er vel ikke noe annet å si på det ;o)

Men som sagt, kos dere masse, og nyyyyt å ha litt økonomisk frihet :o)

Skrevet

Høres utrolig deilig ut.

Gratulere med pengene og en smart innvestering i firmaet.

Skulle gladelig hatt slike summer jeg også:o)

Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg ble litt misunnelig nå ;) Gratulerer så mye, sikkert vel fortjent :)

Skrevet

Så herlig da! Glad på dine vegne:D

Så lenge pengene er jobbet for, og mannen din har stått på med firma å sånn så fortjener dere det.

Kos dere masse, men husk å spar litt også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...