Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har IKM i dag, både i går og i dag har jeg hatt endel brunt utflod. Har blødd litt (rødt på toalettpapiret), men det er MINIMALT i forhold til hvor mye jeg blør når jeg har mensen. Har ømme bryster, stikking i underlivet og følelser i ulage, altså både savngerskap- og menssymptomer. Er dette mens eller kan jeg være gravid? Jeg ønsker så sterkt å være gravid, så jeg vil egentlig at alle skal si at jeg er det. Jeg vet egentlig at dette kan gå begge veier.....
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Høres jo ut som en festeblødning:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Tusen takk for et oppløftende svar, fikk nesten lyst å gi deg en klem! Jeg trodde festeblødningene kom tidligere, men jeg er langt i fra noen ekspert i dette. Krysser fingrene og håper på det beste! Ha en fin kveld videre! HI
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Flott:) Jeg har hatt festeblødning 2 av 3 svangerskap når jeg forventet mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå