Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Skal på ul på onsdag, da er jeg 9+3. Noen som har vært rundt den tiden?? Hva får jeg se?? Håper bare alt er greit, hadde ma med utskraping 11 januar. Men var så heldig å bli gravid med en gang igjen Men er så kjempe redd for at det skal være dødt denne gangen også Men får tenke positivt, har ikke hatt noe tegn til noe gale så
snuffe Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Var 8+6, gynekologen sa den tilsvarte 9 uker i størrelse. Så en miniatyrbaby... digert hode, mindre kropp, bein og såvidt antydning til armer. Hjerteslag og litt nikking med hodet. 2,1 cm lang. Lykke til på onsdag!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 hehe, høres litt morsomt ut da:) gleder meg nå takk for lykke ønsking:)
Nory Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Hei Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde en spontanabbort 2. januar og ble gravid igjen med en gang. Jeg var på ultralyd sist tordag. Trodde jeg var 9+6 men det viste seg å være 9+1. Eggeløsning hadde vært litt forsinket pga abborten. Uansett...UL var helt fantastisk. Så en liten kropp på 2.4 cm, et stort hode med ventrikkler, ben og armer som vinket til oss. Og det beste...et hjerte som banket. Var veldig spent før UL og ble så lettet når alt var i orden. Du kan glede deg! Lykke til!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 ja, så lenge jeg får se et hjerte som slår, så er jeg mer enn fornøyd:) Gleder meg:)
Mamma_til_isabella Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har ul bilde fra 10+3 på profilen min.....De ser ganske like ut i uke 9 og 10 for har vært på ul begge ukene:) Så ser du sånn ca hvordan:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2009 Fant ikke noe bilde der jeg. kan du legge en link?
Mamma_til_isabella Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Nå da?det skal ligge under mine bilder.....
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2009 får bare et kryss der bildene dine skulle vært:(
Mamma_til_isabella Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Jeg kan legge bildet ut på hjemmesiden min om du går inn der om rundt 1-2 min ligger det der.... adressen er charlottesbabyblogg.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå