*Gullegget* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Er i uke sju og har innimellom vondt i magen,menssmerter. Blir jo litt bekjymra. Andre som også har dette? Mener det var litt sånn i de andre svangerskapene mine også. Men husker ikke om det var så tidlig.
saa09 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Hei, jeg er 6+5 idag og har veldig mye menssmerter. Det er ikke veldig vondt, men de kjennes og er der hele tiden. Jeg husker heller ikke fra mitt forrige svangerskap om det var slik, men jeg tenker som så at det helt sikkert jobber mye. Også er det vell slik at det utvier seg fortere nå enn i første svangerskapet.
Mummimamma 09+12 Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Det er så godt å vite at det er flere som har dette. Da virker det normalt
BarnNr.4 :) Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Tror det er ganske mange som har det. Har det selv også. Jeg er 11 uker på vei nå, og har hatt det egentlig hele veien.
*Gullegget* Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2009 Godt og høre det er flere som har dette,da slapper jeg mer av :0)) Ha en fortsatt fin helg :0))
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Ja, og det er helt vanlig. Men det er ekkelt, for jeg må sjekke ganske ofte... Husker det var sånn sist også, og det er fordi livmora og båndene rundt strekker seg og utvider seg. Jeg synes det var verre i uke 5 og 6. Er i uke 7 nå og nå kan det gå litt tid mellom hver gang jeg kjenner det. Men noen svake murringer er der mer eller mindre hele tida. Og så føler jeg meg så tung og oppblåst nederst i magen, må ta meg sammen for ikke å vagge av og til... Jaja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå