Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Trenger en som virker godt, før jeg fikk barn svettet jeg ingenting, men nå virker ikke de lenger noe særlig synes jeg. Brukt Wichy mye.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg kjøper de billige på H&M til kr 19.50. Kan bruke deodoranten rett etter høvling av hår uten at det svir, og er ellers fornøyd; god lukt, osv.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Palmolive sin er overaskende god, jeg svetta mye året etter fødsel og den funka, svetten har roa seg ned nå heldigvis
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Jeg sverger til rosa MUM, jeg:) Det har jeg gjort i mange år. Har prøvd å bytte bare for variasjon, men finner ingen som er like bra.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg bruker optimal står i butikkhyllene. blir ikke litt fuktig engang under armene.
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Biotherm roll-on. Det er den beste. Men desverre litt dyr. På tax-free kan du se de har mye av den. Selges utrolig mye av den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå