babyprincess Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Må jeg kaste salver, nesespray, hostesaft osv som er gått ut på dato? Noe det ikke er så nøye med? Hva med eple-eddik (melaSlim) gikk ut i mars 08 og ripped fuel (metabolic enhancher) gikk ut i jan 06. ingen av tabl er åpen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville ha kastet det ja.. Det er ikke det at det nødvendigvis er skadelig og ta de.., men de mister gjerne effekten.. 1 år gamle naturprodukter og 3 år gamle naturprodukter tror jeg neppe er noe og holde ved det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå