trolla <3 <3 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Vi har nå begynt å få endel brukte leker og klær av slekt og venner. Kjempefint at man slipper å kjøpe alt nytt, men jeg lurer på en ting. Hvordan vasker man leker som rangler, biteringer osv som ungene har i munnen?? Tåler alle disse koking? Endel av disse har vært lagret på støvete loft og hvor de har vært før de ble pakket bort, vet man jo aldri sikkert.. Tips???
MW** Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 oppvaskmaskin - kanskje- se tingen litt an om de tåler det osv.. Men brukte det på en del av det vi arvet til førstemann--fant at noen ting samlet vann i hulrom ;o)..men de tørket til slutt..
Johan Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville kokt det. Tåler det ikke koking, så fikk du det jo gratis. koking steriliserer, det gjør ikke oppvaskmaskin. Dessuten kan såpe sette seg i plasten hvis du vasker det i maskina. Biteleker og smokker bør kokes jevnlig når babyen er liten også. 10 min skal visstnok gjøre susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå