Gå til innhold

definer bimbo for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

bimbo er en med blond hår og lyse jeans fikk jeg høre..

så fikk jeg høre at en bimbo var en som stjal kjærester og en annen sa at det var ei dame som var veldig forfengelig og brukte mye trid på utseende... hørt masse,,

kan du definere en bimbo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er en bimbo en jente som fokuserer veldig på utseendet sitt med ti tonn sminke, ett meter lag med brunkrem, konstant trutmunn, puppene oppunder haka og ofte blond, men ikke alltid, alle kan være bimbo, men stort sett blir blondiner med den stilen fort sett som bimbo.

Skrevet

Min definisjon er:

Blondt vattaktig hår, tonn med mascara, brunkrem og lyserosa lebestift.

Ettersittende klær, men pelskledde boots.

Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, og tyggisbobla og fniselatteren er alltid med, sammen med den rosa mobilen med mobilbling på.

Når bimbodagen avsluttes på ungdoms- videregående skole, setter hun seg inn i en harrybil som kjøres av chærsten på 22år

Skrevet

en vakker jente som later som hun er dum for å få dum og deilig statusen

Skrevet

Syden-tvillingene;)

Skrevet

ja det er sånne som er dum og deilig. men er ikke sikker på at de er såå dumme :P eller så viser de det aller verste på grunn av seertall. :P

Skrevet

En bimbo er en som sto langt fremme da utseende ble delt ut, men langt bak da inteligensen ble delt ut...

En pen dame som gjør seg dummere enn hun er, ER ingen bimbo men fremstiller seg selv som det..

Skrevet

Ordboka sier det som følgende:

bimbo m1 (gj. eng. fra it. 'lite barn, baby') tiltrekkende, men uintelligent ung kvinne, er en jente blond og sexy, blir hun lett betraktet som b-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...