Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 hun har skrivi endel innlegg her nå. syns hun virker litt rar...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg håper alle holder seg for gode til å svare på denne tråden.
† I Jesu Navn † Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Vi virker vel alle litt rare hvis vi tar alle meningene vi kaster ut på et anonymt forum. Hun er ikke noe rarere en noen annen syntes jeg. Kjenner henne ikke, men hun er i allefall god til å få igang en diskusjon fra flere sider. Har lagt merke til nicket hennes før og syntes hun virker interessant.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Latterlig å angripe enkeltpersoner- håper noen kontakter moderator. Malingus har kanskje ik helt like meninger som alle- f.eks. i utrodebattene her inne. Men hun har helt rett i to ting; man kan ikke dømme før man kjenner alle sider v en historie, og utroskap er ikke det samme for en som har vært utsatt for overgrep som for andre. Hun har vært åpen om dette og det står det respekt av. Det gjør mye m et menneske, og d har sikkert vært m på å påvirke hennes seksualitet, hennes tilknytning og parforhold. Dette vet selvsagt mannen hennes så ikke døm og skrik ut om at han er en idiot som tilga henne- ting er ikke så enkelt. Utroskap er galt men mennesker kan ha ulik ballast som gjør at dette ikke blir hva dte er for oss andre.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Mot abort og for utroskap. Men jeg liker jenta jeg. Det blir liv rai rai
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Utroskap tar jo ikke et liv. Så den sammenligningen er jo på jordet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Hun er ikke FOR utroskap- hun sa bare at hun har vært utro og at mannen tilga henne og at det i stor grad skyldes at hun e rblitt seksuelt misbrukt som liten!! Da blir ikke sex og tilknytning helt det smame som for oss andre..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Veldig rar, men det er det mange som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå