girl 78 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hadde posetiv eggløsningstest for 15 dager siden, har fortsatt ikke fått mensen. Når bør jeg vente den? Tørr ikke teste, redd for negativt svar!!
monca*84*j12 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Da er du over ikm... Skjønner du syntes det er skummelt=) Men bare og teste.. Bedre og finne ut av det enn og gå å lure!! Lykke til=)
girl 78 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Får hoppe i det og ta en test i morgen. Har ikke helt trua for jeg har ingen symntomer:-( Bare litt murringer i magen som jeg pleier å ha like før mensen. Men det er lov å håpe:-) Takk for svar :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Lykke til. Jeg hadde ingen andre symptomer enn en uteblitt mens når jeg ble gravid med førstemann, så det at du ikke har symptomer betyr ingenting. Fortell oss hvordan det går med testingen...
cleo71 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Murringer i magen kan godt være tegn på graviditet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå