Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Bør vel begynne å tenke på noen alternativer i hvertfall :-) Ser liksom for meg at vesla kommer til å bli en tøff og sjamerende liten rampejente som vet å sno storebrødrene godt rundt lillefingeren sin. Noen navn som kan passe til den type personlighet? Er ikke så veldig begeistret for altfor lange og gammeldagse eller sukkersøte navn.
OsloMor Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg heier på danskene og synes Simone på den franske måten er fint og Henny med en Y:)!
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det er jeg enig i :-) Nå har jeg en liten Frida i nærmeste omgangskrests da, så det blir litt dumt å bruke det da, men tusen takk for forslag. Hun er også en tøff liten frøken :-)
Dotten Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg liker Mathea, Olivia og Lilly jeg da... Andrea, Camilla og Sunniva er også fine navn Lykke til.. Dere bør kansje ha et par guttenavn i bakhånd, i tilfelle det skulle snike seg ut en liten gutt alikevel He, he.
cherry coke Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Anna Molly Olga Jenny Henny Gamle og nydelige navn!
petite fleur Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Molly Ada Una Mathilde Sanne Hanna Freske jentenavn :-) Gratulerer med jentenurk, forresten, så moro!
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det er nok lurt :-) Tenker uansett at jeg tar en 3D UL rundt uke 27, jeg synes det er litt skummelt å stole på UL'en selv om den var temmelig sikker. Vi så faktisk selv at alt så helt anderledes ut, både sett rett fra siden (det manglet rett og slett noe veldig vesentlig for å være gutt ;-) med guttene så vi uten problemer selv snopp og pung i den posisjonen), og vi så de tre streken mellom bena selv før JM viste oss dem (var veldig tydelig), så til og med etter med 3D UL og da også var det liksom ikke noe mellom bena rett og slett. JM sjekket mange ganger siden hun første hadde sagt gutt til oss (hun var uerfaren og under opplæring). Trass i alt dette føler jeg meg ikke helt trygg likvel, vil gjerne se det en gang til når babyen er større før jeg tør å stole såpass på det at jeg kjøper inn ting i jentefarger av det vi likevel må ha nytt av (minus noen få plagg jeg kjøpte med en gang).
fox`y Skrevet 13. mars 2009 #12 Skrevet 13. mars 2009 Ronja er et tøft rampenavn:) Liker også Alida,Carlita, Mille osv. har gutter selv så jentenavn er vanskelig:)
Vilja<3 Skrevet 13. mars 2009 #13 Skrevet 13. mars 2009 Jeg skulle til å si Alva men det blir vel litt dumt hehe, viss jeg får en jente til skal hun hete det:) Ellers liker jeg Lykke, Frøya og Vilja
Dotten Skrevet 13. mars 2009 #15 Skrevet 13. mars 2009 Skjønner den. Hadde valgt 3D ul uansett jeg da. Mest for en ekstra sjekk, og ev. for en enda sikrere bekreftelse på kjønn. Blir nok rart med ei jente etter 3 gutter vil jeg tro!! Lykke til med valg av navn og svangerskap! Håper du slipper å bli mye plaget. Husker de viste meg også disse "tre strekene" på 3D ul, men kan ikke si at jeg så eller skjønte så mye, selv om de sa det ble jente med 99 % sikkerhet! På den ordinære ul kunne de ikke se kjønn.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #17 Skrevet 13. mars 2009 Takk for det :-) Så langt har faktisk dette svangerskapet vært det enkleste av alle! Eneste skikkelige plagen jeg har er trøtthet/slitenhet, ellers har jeg ikke vært kvalm, ikke hatt vondt i bekkenet enda osv. Ja, det blir veldig, veldig rart med en jente nå, prøver å venne meg til tanken, men det er ikke så lett. I dag f.eks gikk jeg forbi hyllen med smokker, flasker osv i butikken, stoppet opp og tenkte "herlighet, nå må jeg jo kjøpe de rosa og lilla smokkene...", var så rart liksom ;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #18 Skrevet 13. mars 2009 Takk for mange flotte forslag :-) Vi får diskutere litt og tenke litt på det. Heldigvis er august langt unna, så vi har god tid enda.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. mars 2009 #19 Skrevet 13. mars 2009 Ronja! Det heter eldstejenta mi, og minste heter Aurora... ei lita tøff jente...
xxxJulianexxx Skrevet 13. mars 2009 #21 Skrevet 13. mars 2009 Rikke er et tøft jentenavn synes jeg:o)
Norwegian by injection Skrevet 13. mars 2009 #24 Skrevet 13. mars 2009 He he, enig, Christina.... for det heter mellomste jenta mi ;-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. mars 2009 #25 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ei Alexandra og ei Amy (uttalt på engelsk ja hehe).. Syns de navnene er nydelige... Sunniva er fint. Kommer ikke på noen fler.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå