Gå til innhold

Noen som har tatt silikon på Fornebuklinikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med resultatet?

Hvor mye la dere inn, og hvor mye gikk str opp?

Vet jeg ikke kan se på andre og tro det passer meg altså..men greit å ha en liten pekepinn til jeg skal treffe kirurg/lege neste uke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen "silikonberter" her? Eller har dere bare ikke tatt på Fornebuklinikken? Lov å svare likevel altså ;) Burde kanskje spurt i overskriften om noen har tatt silikon... ;)

Skrevet

jeg har gjort det!

La inn 260 sommeren 2000. Gikk fra en a-cup til c-cup.

Nå etter amming ser jeg at det ikke er noe igjen av den lille puppen jeg hadde i tillegg til implantatet, så jeg skal operere meg på nytt etter nr 2. Jeg var fornøyd med resultatet, ble operert av Dillerud. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke la inn mer:-)

Skrevet

Jeg tok på Nobelklinikkien for halvannet år siden.

La inn 350g og veldig fornøyd med det.. Bruker vel c\d tenker jeg, men bruker aldri bh lenger..og det føles befriende, he he.

Skrevet

Takk for svar dere to :)

350g..det høres så mye ut. Men om jeg vil opp til C må jeg vel kanskje ha noe sånt jeg også..om det lar seg gjøre da :)

Skrevet

skulle jeg valgt om igjen hadde jeg vel gått for ca 300 tenker jeg. tror det hadde blitt bra. Men er du tynn og med veldig små bryst så kommer det lit ann på hvor mye hud du har å ta av... for de kan ikke strekke huden din så mye...

Skrevet

Det var maks av det jeg kunne legge inn, og det var faktisk kirurgen selv som anbefalte dette.

Jeg er ingen sylfide da, så det passer godt til kroppen min.

Er absolutt ingen som kan "se" det da, så det er godt proposjonert.

Masse lykke til!!!

Skrevet

Takk dere to :)

Om to uker håper jeg at jeg sitter her og har det vondt :D

Var det veldig vondt forresten?

Skrevet

Operasjonen og slikt er ingenting å grue seg til, men du må nok beregne å ta det med ro en ukes tid.

Var ikke veldig vond, men jeg var så kvalm etter narkosen bare...

Men, hadde gjort det igjen og igjen og igjen...

Lykke til! Det blir så bra:)

Skrevet

Var ikke så vondt nei, men du er litt mørbanket, og "stiv" i brystet en ukes tid. Men jeg hadde gjodt det igjen... helt klart. Følte meg fantastisk når bandasjene var av:-)

Skrevet

Så fint at dere sier det :D

Dette var veldig godt å høre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...