Gå til innhold

Positiv el-test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk positiv el-test forrige onsdag (9 dager siden), og enda en positiv idag!!??!! er det mulig å ha el to ganger i en syklus,elr kan jeg være gravid?? har hørt at el-tester også kan bli positiv ved graviditet!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde meg også sist pp, men jeg var ikke gravid da. Er den helt positiv? Like sterk som kontrollstreken?

Skrevet

den er like sterk ja.. får ta en g.test i morgen.

Skrevet

Da kan du være gravid ja:) Send en pm til meg da=)

Skrevet

men kan d være for tidlig å ta g.test? har jo ikke ikm før torsdag..

Skrevet

jeg har heller ikke ikm før torsdag. Jeg ville nok ha ventet til onsdag iallefall:)

Skrevet

Hei Nathalie, man kan godt ha el to ganger på en måned, hvor gammel er du? Hvis man er over 35, så begynner kroppen og kvitte seg med flere egg for å "forberedes" til overgangsalderen. Høres fryktelig ut, men det er altså ikke meningen. Bare en forklaring til at det hender at man har el to ganger på en måned:)

Skrevet

er snart 24...så håper ikke kroppen har begynt å forberede seg til overgangsalderen allerede:P

Skrevet

Da er jeg nok gravid:D Tok en test idag,og den var svaaaaakt positiv!!!! :D må vel teste en gang eller to til før jeg tror helt på det..:P

må være veldig fruktbar...hadde ikke bynt å prøve enda en gang...men "hoppa av i svingen",så var jo sånn halveis i gang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...