Gå til innhold

alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet hvor skadelig alkohol er?? savner et lite glass vin i hyggelig selskap, og lurer på om ett glass kan skade? ikke snakk om hver dag, men en og annen helg. og hvor mye blir da skaden....? er nå 14+4 uker. tenker på andre land der det er mer vanlig og ta et glass vin til maten. noen sier jo at det er bra med et glass rødvin... jeg bare lurer.. har så lyst på et glass vin, men klarer vel å holde meg unna hvis det er veldig skadelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du klarer deg uten, hvorfor da ta sjansen...?

Skrevet

Da jeg gikk gravid for 4,5 år siden i spania, gikk privat til en tysk lege, ble jeg fortalt at et glass eller to-tre i uken var helt ok.

Dette er jo heeelt imot hva man sier i Norge, men det er jo fodi man ikke vet akuratt hvor grensen går, derfor føre-var prinsipp med å ha totalt avhold under graviditeten,

Stolte såpass på legen jeg hadde så jeg drakk et glass med vin i uka gjennom hele svangerskapet. Hadde kansje ikke gjort det samme i dag, men et glass, en gang, det hadde ikke JEG hatt dårlig sannvittighet for :)

Skrevet

Jeg tok meg et glass eller en likør når jeg følte for det. Har to velskapte barn :-)

Skrevet

Nei, det er ikke noen som vet det.

Derfor anbefales totalavhold i svangerskapet.

Skrevet

Vist noen sier 1 glass for dagen og du tar eit glass for dagen. Men DIN kropp sier nei til det som ikkje du veit. Er det vert det da ?

Alle kropper er ikkje like kansje min kropp tåler meir en din !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...